در کانال اردوی شبکه سحر؛

نقد و بررسی «فورد در برابر فراری» در برنامه «کلوزآپ»

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۹۴۷۷
نقد و بررسی «فورد در برابر فراری» در برنامه «کلوزآپ»
فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» امشب در برنامه «کلوزآپ» نقد و از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» به کارگردانی جیمز منگولد محصول کشور آمریکا تولید سال 2019 در برنامه امشب برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند و پاکستان، نقد و بررسی خواهد شد.

آقامحمدی در اینباره افزود؛ محسن جعفری منتقد نام آشنا با حضور در برنامه امشب به نقد این فیلم از زوایای مختلف خواهد پرداخت.

فیلم «فورد در برابر فراری» یک اثر اکشن مسابقه‌ای است که داستانی واقعی را در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند. داستان آن راجع به تلاش شرکت خودروسازی فورد برای شکست شرکت فراری در مسابقات 24 ساعته اتوموبیل‌رانی در لو مان است.

در این فیلم به تهیه‌کنندگی پیتر چرنین، بازیگرانی چون؛ مت دیمون، کریستین بیل، جان برنثال، کترینا بلف، نوآ جوپ، جاش لوکاس، استفانیا اسپامپیناتو به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر آیتم معرفی فیلم « فورد در برابر فراری» و کارگردان آن، بخش های دیگر برنامه معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از آیتم های دیگر کلوزآپ است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

«کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز هفتم تیر ساعت 19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز