انتشار فراخوان بزرگ بازیگری در فرهنگسرای بهمن

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۷:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۳۸۳۹
واحد آموزش فرهنگسرای بهمن برای آموزش و تولید فیلم، از هنرجویانی که دارای مهارت‌های ویژه‌ای در زمینه بازیگری هستند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش برنا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ١۶ این فراخوان بزرگ را باهدف تولید کالاهای فرهنگی، هنری و ایجاد زمینه‌ ای برای پشتیبانی و مانع زدایی، برای علاقمندان به بازیگری در تمامی رده های سنی منتشر کرده است. 

علاقمندان تا روز دوشنبه 28 تیرماه سال جاری مهلت دارند مشخصات خود را برای حضور در تست ورودی رایگان که روز سه‌شنبه ٢٩ تیر برگزار می شود به واحد آموزش این فرهنگسرا اعلام کنند.

گروه بندی و اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان برای شرکت در دوره‌های آموزشی و فیلم های تولیدی روز شنبه دوم مرداد اعلام خواهد شد.

این مرکز بعد از انجام مراحل تست بازیگری، از بین هنرجویان مستعد استان های تهران و البرز، افراد واجدشرایط را برای آموزش و تولید فیلم انتخاب می کند.

دوره‌های آموزشی هر گروه تا پایان تابستان سال جاری به اتمام رسیده و فیلم تولیدی در مهرماه همین سال به صورت خصوصی و خانوادگی در این فرهنگسرا اکران خواهد شد و متعاقبا به جشنواره های داخلی و بین المللی ارسال خواهد شد.

درطول برگزاری دوره‌های آموزشی، کلیه شرکت کنندگان برای ایفای نقش در فیلمی که قرار است در پایان تابستان سال جاری تولید شود، آشنا شده و کلیه فنون بازیگری را از اساتید فن آموزش می بینند. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به واحد آموزش فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا در روزهای اداری و از ساعت 9 تا 13 با شماره تلفن 55312305 تماس گرفته و یا از طریق یپامک و ارتباط با شماره ٠٩٣٧٠۶٠٢٢۵٧ از جزییات این فراخوان باخبر شوند.

نظر شما