بایدها و نبایدهای غذایی در شرایط کرونایی در "سرزمین من"

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۴۴۵۳
بایدها و نبایدهای غذایی در شرایط کرونایی در سرزمین من
در مجله رادیویی فرهنگی، تاریخی، اجتماعی "سرزمین من" شنبه ۱۹ تیرماه بخش های مختلفی از تاریخ و سلامت تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود که سلامت تغذیه در دوران کرونا بخشی از برنامه است.

به گزارش برنا؛ در بخش « کرونا بیماری قرن » برنامه « سرزمین من » امروز  کارشناسان حوزه سلامت نگاهی به بایدها و نبایدهای غذایی در شرایط بیماری کرونا دارند ‌توصیه هایی برای تغذیه پیشگیرانه ، در طول بیماری و پس از درمان دارند .

در بخش های دیگر برنامه « سرزمین من» که بررسی و بیان مسائل تاریخی و اجتماعی کشورمان اختصاص دارد به

حمله آزادی خواهان مشروطه برای فتح تهران در سال ۱۲۸۸ پرداخته می شود.

فتح تهران یکی از رویدادهای جنبش مشروطه است که طی آن نیروهای مشروطه‌خواه از گیلان و اصفهان در نزدیکی تهران به یکدیگر پیوستند و با فتح تهران، پایتخت سلطنت قاجار را در تاریخ ۲۵ تیر ۱۲۸۸ از کنترل محمدعلی شاه خارج کردند. در پی این رویداد، محمدعلی شاه از سلطنت خلع شد و با افتتاح مجلس شورای ملی دوم، استقرار حکومت سلطنت مشروطه در ایران، پس از وقفه‌ای چند ماهه، دوباره از سر گرفته شد.

در بخش تاریخی برنامه "سرزمین من"،  در سالروز فتح بیت المقدس در جریان جنگ های صلیبی توسط مسلمانان  آن رویداد بررسی  می شود.

 جنگ‌های صلیبی که از اواخر قرن یازدهم میلادی از جانب اروپاییان بر مسلمانان تحمیل شد دارای چندین مرحله بود، در یازده ژوئیه 1244م بیت‌ المقدس برای همیشه از چنگ متجاوزان صلیبی به در آمد.

برنامه سرزمین من کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۴۵ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

نظر شما