اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا؛

بیمارستان‌ها برای زمان قطعی برق به برق اضطراری مجهز هستند/ مردم به شایعات توجه نکنند

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۴۶۷۳
بیمارستان‌ها برای زمان قطعی برق به برق اضطراری مجهز هستند/ مردم به شایعات توجه نکنند
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر وجود برق ذخیره و اضطراری در بیمارستان ها تصریح کرد و آن را جزو اولویت ها در زمان قطعی برق دانست و از مردم خواست به شایعات خفه شدن بیماران با قطعی برق در بیمارستان ها توجه نکنند.

به گزارش برنا، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جلسه هفتگی امروز شنبه این ستاد هشدار داد که رعایت پروتکلهای بهداشتی به ۶۶ درصد رسیده و رعایت پروتکل های بهداشتی زیر ۸۵ درصد در برابر کرونا کارساز نخواهد بود و عادی انگاری و ساده انگاری آسیب زا است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین از تشدید نظارت‌ها بر مراکز تجمعی و همچنین تعطیل بودن این مراکز در شهرهای قرمز نظیر رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، باشگاه‌های بدنسازی، استخرها و ... خبر داد.

وی در ادامه اظهاراتش بر کنترل مرزهای شرقی کشور معضل مبادی ورود و خروج غیررسمی و همچنین بر لزوم کنترل مرزهای کشور تاکید کرد و افزود: در جلسه امروز بر کنترل مرزها بویژه مرزهای شرقی کشور تاکید شد و نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به شکل فعال اقدام می کنند. اما مشکل اصلی ما مبادی خروجی و ورودی غیر رسمی است و با توجه به تحولات افغانستان حجم مراجعین بیشترشده و نیاز به دقت بیشتر است.

اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حاشیه نشست هفتگی این ستاد و پس از سخنرانی رییس جمهور روحانی به طور زنده از خبرگزاری ایران پرس پخش شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز