انتشار چاپ دوم «جوادیه و دو نمایشنامه دیگر»

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۶۴۴۴
انتشار چاپ دوم «جوادیه و دو نمایشنامه دیگر»
«جوادیه و دو نمایشنامه دیگر» نوشته کهبد تاراج به زودی به چاپ دوم می‌رسد.

به گزارش برنا، نمایشنامه‌های «جوادیه»، «نظام آباد» و «سوگواری قبل از مصیبت» که شش سال پیش در نشر پایتخت چاپ شده بودند، این بار توسط نشر نیو به چاپ دوم می رسند.

«جوادیه» در دهه ۹۰ بارها توسط کهبد تاراج، رضا بهرامی و چند کارگردان دیگر روی صحنه رفته بود، توسط نشر نیو به همراه نمایشنامه های «نظام آباد» و «سوگواری قبل از مصیبت» به چاپ می رسند. هر سه نمایشنامه این مجموعه پیش از این به صحنه رفته اند.

«جوادیه» آخرین بار در سال گذشته و در اوج پاندمی کرونا توسط رضا بهرامی در سالن قشقایی تئاتر شهر و در سی نهمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت.

«نظام آباد» هم در فروردین سال ۹۷ توسط عرفان پورمحمدی در اداره تئاتر اجرا شد. «سوگواری قبل از مصیبت» نیز توسط تاراج در مجموعه تئاتر محراب و رضا بهرامی در سال ۹۶ در حوزه هنری به صحنه رفته است.

نشر نیو در قالب طرح «چاپ نمایشنامه‌های ایرانی برای اجرا» این سه نمایشنامه را در یک جلد چاپ و عرضه می‌کند.

پیش از این و در سال گذشته از کهبد تاراج در نشر نیو نمایشنامه های «مشتبا داداش صیغه ای حسین آدیداس»، «یاماها» و «مرکب خوانی چند جوان دم بخت» در یک جلد چاپ و به بازار آمده بود.

«جوادیه و دو نمایشنامه دیگر» هفتمین کتاب و یازدهمین نمایشنامه ای است که از کهبد تاراج به چاپ می رسد. تاراج این نمایشنامه را در سال هشتاد و نه نوشته و آن را به محمود استاد محمد تقدیم کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز