ناگفته های جشنواره تئاتر دانشگاهی/کمک های دو بازیگر مطرح به جشنواره+تیزر

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۶۸۲۱
ناگفته های جشنواره تئاتر دانشگاهی/کمک های دو بازیگر مطرح به جشنواره+تیزر
امیر مرسلی دبیر جشنواره هجدهم تئاتر دانشگاهی با پایان یافتن جشنواره بیست و سوم تئاتر دانشگاهی نکاتی در خصوص حمایت ها و عدم حمایت ها از جشنواره بیان کرد که در ذیل از نظر می گذرانید.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ امیر مرسلی دبیر جشنواره هجدهم تئاتر دانشگاهی با پایان یافتن جشنواره بیست و سوم تئاتر دانشگاهی با ذکر نکاتی در خصوص حمایت ها و عدم حمایت ها از جشنواره عنوان کرد:

‎نوید محمدزاده و هادی حجازی فر به عنوان  داوران جشنواره با هزینه شخصی خود مبلغ جوایز و کمک هزینه‌ها در جشنواره بیست و سوم را پرداخت کردند. من همیشه پیش از این شاهد اتفاقی معکوس بودم یعنی استادانی که ورک شاپ برگزار می‌کردند یا استادانی که به عنوان داور حضور داشتند بر سر مبالغ دستمزد خود به دبیرخانه فشار می‌آوردند.

این افراد بر خلاف رفتار خود در مراسم اختتامیه می‌گفتند که چرا مبالغ کمک هزینه‌ها و جوایز را افزایش نمی‌دهیم و با این کار دبیر و دبیرخانه جشنواره را خراب می‌کردند در حالی که خودشان حاضر نبودند ریالی از دستمزدشان کم شود. اینکه نوید محمدزاده و هادی حجازی فر جشنواره تئاتر دانشگاهی را رها نکرده‌اند و قلب شأن برای جشنواره و دانشجویان می‌تپد و از آن حمایت می‌کنند بسیار ارزشمند است.

مرسلی اظهار کرد: البته این توقع وجود ندارد که استادان یا داوران حاضر در جشنواره از جیب خود به جشنواره کمک کنند ولی حداقل می‌توانند با دبیرخانه همراهی کنند زیرا دبیران دوره‌های مختلف زیر فشار قرار می‌گرفتند تا از بودجه بخش‌های دیگر بزنند تا دستمزد داور و بازبین را پرداخت کنند زیرا در غیر این صورت آن فرد یا افراد در جشنواره حضور پیدا نمی‌کردند. متأسفانه دانشجویان نیز از این شرایط حاکم بر دبیرخانه اطلاعی ندارند و گمان می‌کنند که دبیرخانه در شرایطی ایده آل فعالیت می‌کند.

‎وی همچنین از حمایت نکردن وزارت علوم از جشنواره و دبیر آن و شرایطی که برای دبیرخانه هر دوره از جشنواره رخ می دهد نیر انتقاد کرد.

منبع :مهر

نظر شما