زندگی «آیت الله طالقانی» سریال می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۸۰۱۰
زندگی «آیت الله طالقانی» سریال می شود
حامد قربانی فیلمنامه‌نویس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود چنین اطلاع رسانی کرد: مشغول نگارش سریال «آیت الله طالقانی» هستم. این مجموعه که آخرین روزهای نگارش را پشت سر می گذارد قرار است در ۳۰ قسمت ساخته شود.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ حامد قربانی فیلمنامه‌نویس درباره جدیدترین فعالیت‌های خود چنین اطلاع رسانی کرد: مشغول نگارش سریال «آیت الله طالقانی» هستم. این مجموعه که آخرین روزهای نگارش را پشت سر می گذارد قرار است در ۳۰ قسمت ساخته شود.

وی با اعلام اینکه زندگی آیت الله طالقانی از کودکی تا وفات در این سریال مدنظر قرار خواهد گرفت، خبر داد: نگارش سریال «آیت الله طالقانی» را به تنهایی انجام می‌دهم و این کار به سفارش معاونت سیمای استان‌ها تولید می شود و محمد صادق پهلوان‌زاده تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد.

تولید سریال «آیت‌الله طالقانی» در سیمای استان‌ها یکی از اتفاقات بسیار خوبی است. مدتی است از سوی علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولیدات استان‌ها با جدیت در حال پیگیری است برای مثال «صبح روز هفتم» در سیمای زنجان تولید می‌شود و «سنجر خان» نیز در سیمای کرمانشاه. این اتفاق به نظرم به بالا رفتن کیفیت تولیدات استان‌ها کمک بسیاری می‌کند.

برای نگارش سریال «آیت الله طالقانی» تحقیقات میدانی و کتابخانه‌ای بسیاری انجام داده‌ام، چراکه علاقه دارم کاری که در این زمینه تولید می‌شود تا حدی تصویرگر گوشه‌ای از سیره این مرد بزرگ باشد.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز