«ناجور ها» در شبکه نمایش خانگی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۹۰۰۴
«ناجور ها» در شبکه نمایش خانگی
سریال نمایش خانگی «ناجورها» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از اوایل تیرماه وارد مرحله پیش تولید شده است.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ علی طلوعی مجری طرح «ناجورها» گفت: پیش تولید سرالن نمایش خانگی «ناجورها» از چند روز گذشته آغاز شده است و عوامل تولید در حال انجام مراحل مقدماتی تولید سرالک هستند.

وی افزود: تهیه کنندگی این سریال را که قرار است از پلتفرم‌های اصلی پخش شود، ایرج محمدی بر عهده دارد و کارگردانی آن بر عهده سیدمسعود اطیابی است.

طلوعی تصریح کرد: در حال حاضر تیم تولید در حال انتخاب عوامل اصلی و انتخاب بازیگران مطرح سینما جهت ایفای نقش در این سریال هستند که به زودی از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

به گفته مجری طرح این سرال؛ فیلمنامه فصل اول «ناجورها» که براساس طرحی از بابک کایدان و در ژانر کمدی است، توسط مریم تاجیک نوشته شده است و فصل دوم سرالب در حال نگارش میباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «ناجورها» در دو فصل ۱۵ قسمتی و مجموعا ۳۰ قسمت تولید و به عنوان محصول جدید نبراس پیکچرز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. سرالق‌های مانکن و ملکه گدایان و فیلم‌های سینمایی کشتارگاه، خداحافظ دختر شیرازی و من اینجا هستم از محصولات نبراس پیکچرز بوده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز