چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

ماجرای داماد شدن سوپر استار سینمای ایران/پرچم اصغر فرهادی کماکان در کن بالاست/ثریا قاسمی آرتیست تمام نشدنی سینمای ایران/«زخم کاری» مدیران را مجاب کرد/ داستان عجیب فرزاد فرزین!

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۴۹۸
ماجرای داماد شدن سوپر استار سینمای ایران/پرچم  اصغر فرهادی  کماکان در کن بالاست/ثریا قاسمی آرتیست تمام نشدنی سینمای ایران/«زخم کاری» مدیران را مجاب کرد/ داستان عجیب فرزاد فرزین!
به رغم اینکه در ابتدای هفته خبر جایزه مهم اصغر فرهادی در اوج اخبار بود به یک باره نوید محمدزاده سینما را سوپرایز کرد.

عروس داماد هفته؛ نوید محمدزاده و فرشته حسینی

هفته گذشته نوید محمدزاده با انتشار پستی به همه شایعات درباره ارتباط صمیمانه اش با فرشته حسینی پایان داد تا خبر ازدواج این زوج هنرمند یکی از پر سر و صدا ترین اخبار شبکه های مختلف اجتماعی باشد. خبرگزاری برنا برای این زوج هنرمند آرزوی خوشبختی دارد.

index

نوید+محمدزاده

همیشه برنده هفته؛ اصغر فرهادی

دیگر به برنده شدن اصغر فرهادی عادت کرده ایم و جشنواره کن در همه حال جایزه ای برای این کارگردان صاحب سبک و کاربلد سینمای ایران دارد.

کسب جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره کن اتفاق بزرگی برای سینمای ایران است که با «قهرمان» اصغر فرهادی رخ داد تا در روزگار کرونایی و غم و اندوه و بی آبی استان های جنوبی کمی دلمان با یک موفقیت سینمایی خنک شود اگرچه شیرینی این موفقیت از غم و اندوه فراوان بی آبی هموطنانمان نمی کاهد .

5219

قالی کرمون هفته؛ ثریا قاسمی

این روز ها سریال «زندگی زیباست» با بازی ثریا قاسمی روی آنتن شبکه 2 سیماست، گوش شیطان کر این بازیگر توانمند و همیشه مانای سینمای ایران کماکان در اوج است و خستگی ناپذیر ایفاگر نقش هایی است که به جرأت می توان گفت تنها خودش از پس این سبک و سیاق اجرا بر می آید.

ثریا قاسمی با کارنامه غنی و قوی بی تردید یکی از پر کار ترین بازیگران زن سینمای ایران است که به جرأت می توان گفت برای نقش های تکراری تمام توانش را برای متفاوت بودن می گذارد و این یک رکورد برای این بازیگر دوست داشتنی محسوب می شود .

خبرگزاری برنا برای دختر مرحوم حمیده خیرآبادی «مادر سینمای ایران» آرزوی سلامتی، طول عمر و درخشش های حرفه ای بیشتر دارد.

ثریا-قاسمی-3

نقره داغ هفته؛ فرزاد فرزین

اواسط هفته پیش بود که خبر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین از تمام پلتفرم های شبکه نمایش خانگی در خبر ها پیچید اما ساترا با تکذیب این خبر به شایعات پایان داد و گفت: لطفا اخبار دقیق و سلامت را از روابط عمومی ما دنبال کنید. نکته ای که خبرگزاری برنا در هفته آتی در گزارشی کامل آن را بررسی خواهد کرد .

فرزاد+فرزین

شایعه هفته؛ برای سالار عقیلی

خبر مهاجرت سالار عقیلی شایعه ای تلخ و غیر قابل باور بود که خودش با سرعت با انتشار ویدیویی به آن پایان داد. از دور واضح و مبرهن بود که این خواننده با اصالت ایرانی که در ترانه هایش جایگاه متفاوتی را برای ایران و ایرانی در نظر می گیرد قطعا حضور در این خاک و فعالیت هنری را به مهاجرت به هرکشوری در دنیا ترجیح می دهد.

d11af0a4-582a-430d-981f-5fc6fe5d0d24

آقای مجری هفته؛ ایرج طهماسب

مدت هاست که از ایرج طهماسب خبری نداریم خاطراتی که این هنرمند دوست داشتنی و زوج هنری اش حمید جبلی در سال ها ی دور برای ما ساخته اند هرگز  از خاطره ها نمی رود و به جرات باید گفت او و حمید جبلی یکی از سرمایه های سینمای ایران هستند که متاسفانه مدت هاست در سینما فعالیتی ندارند . اخیرا مطلع شدیم ایرج طهماسب تصمیم دارد با برنامه ای جدید در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کند و بدیهی است که خیلی ها منتظر هستند او را در این قاب جدید هم ببینند.

62739_photo_2017-12-09_01-19-52f9a962b675fa744476b67c1a56d02f40.9bcbd7

دستان خالی هفته؛ امیر جدیدی

به رغم اینکه بسیاری از مجلات و منتقدان کن بازی امیر جدیدی را در قهرمان اصغر فرهادی در خور کسب جایزه بازیگری می دانستند اما با این حال جشنواره ای که اصولا به تقسیم جوایز میان شرکت کنندگانش معروف است ترجیح داد اصغر فرهادی را دست پر به ایران بفرستد و امیر جدیدی با دستان خالی اما با تجربه ای درخشان از همکاری با کارگردان «قهرمان» به ایران آمد.

a093d9db-2f78-4670-a0dc-2b60e97ba84d

نجات هفته؛ زخم کاری

سریال «زخم کاری» که با محرومیت از سوی مرکز ساترا مواجه شده بود و تیر سانسور سکانس هایی از این سریال را به برش نزدیک کرده بود بلاخره مجوز اکران گرفت تا بعد از چند روز تاخیر  قسمت هفتم منتشر شود. باید دید آیا «زخم کاری» و ساترا به این رفاقت ادامه خواهند داد یا خیر ؟.

61982966

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز