در رادیو ایران؛

عیدانه های عید سعید قربان در شبکه رادیویی

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۵۸۱
عیدانه های عید سعید قربان در شبکه رادیویی
رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، ،«اهل ولایت»، «حرفی از نام تو» «صبح عید باشما» و قربانی دوست» را تقدیم می کند.

به گزارش برنا؛ رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، ،«اهل ولایت»، «حرفی از نام تو»  «صبح عید باشما» و قربانی دوست» را تقدیم می کند.

«من مسلمانم»» با تاکید نگاه به سابقه تاریخی برائت از مشرکین در تاریخ اسلام، با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حامد نجم الهدی، سه شنبه  ساعت 11:45 از رادیو ایران پخش می شود.

«زمزمه عرفات» با نگاهی به  ترجمه دعای  عرفه و تحلیل دعا و رابطه آن با وظیفه مردم در قبال خود و جامعه و رهبر به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی سه شنبه بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می شود.

«اهل ولایت» 29 و 30 تیر با موضوع ولایت پذیری به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت 18:45 پخش می شود.

«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی، چهارشنبه 30 تیر همزمان با عید سعید قربان ساعت 08:35۰ از پخش می شود.

«صبح عید بات شما» عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان به تهی کنندگی ساجد قدوسیان در روز عید قربان ساعت 9:00 پخش می شود.

«قربانی دوست» با بررسی ارزش و فلسفه قربانی به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای فاطمه حاتمی و حامد نجم الهدی چهارشنبه 30 تیر ساعت 11:30 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود.

نظر شما