معرفی فیلم؛

«هرگز رهایم مکن» یک عاشقانه تلخ

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸۴۱۶
«هرگز رهایم مکن» یک عاشقانه تلخ
«هرگز رهایم مکن» یک فیلم در ژانر رمانتیک درام و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۰ انگلستان است که بر اساس رمانی به همین نام، نوشته کازوئو ایشی‌گورو در سال ۲۰۰۵ ساخته شده‌است.

به گزارش برنا، فیلم به کارگردانی مارک رومنک است و فیلم‌نامه آن توسط الکس گارلند به رشته تحریر درآمده است. هرگز رهایم مکن بر اساس تاریخ متناوب است و حول محور شخصیت‌هایی چون کتی، روث و تامی به ترتیب با بازی کری مولیگان، کیرا نایتلی و اندرو گارفیلد می‌چرخد که هر سه آن‌ها درگیر عشقی مثلثی می‌شوند.

نخستین نمایش فیلم در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۰، و در طی سی و هفتمین جشنواره فیلم تلیوراید بود. این فیلم همچنین در جشنواره‌هایی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو سال ۲۰۱۰ و پنجاه و چهارمین جشنواره فیلم لندن نمایش داده شد. هرگز رهایم مکن همچنین در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، توسط فاکس سرچلایت پیکچرز در سینماهای ایالات متحده به صورت انتشار محدود اکران شد.

فیلم به‌طور کلی با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، و از دید بیشتر منقدین عملکرد تیم بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. هرگز رهایم مکن ۹٬۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، به علاوه درآمد فروش ۱٬۸۹ میلیونی بر روی دی‌وی‌دی، در حالی که ۱۵ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است.

خلاصه داستان:

یک داستان عاشقانه درباره کتی، تامی و روث است آنها دوران کودکی خود را در هایلشام، یک مدرسه شبانه روزی می گذرانند. وقتی آنها مدرسه را ترک می کنند...

نظر شما