معصومه یزدانی:

اولین سرود ملی ایران سریال می‌شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۴۵۶۴
اولین سرود ملی ایران سریال می‌شود
معصومه یزدانی از نویسندگان سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده از شروع تحقیق و نگارش فیلمنامه سریال دیگری به نام «سرود جان» خبر داد.

به گزارش برنا، یزدانی با بیان اینکه "طرح «سرود جان» بر اساس ایده‌ای از مهرداد غفارزاده کارگردان و نویسنده سینمایی، در سال 1398 نوشته شده است"، گفت: با پایان یافتن نگارش فصل اول و دوم سریال «آهوی من مارال»، تحقیق و نگارش فیلمنامه «سرود جان» آغاز شده است.

او ادامه داد: داستان سریال «سرود جان» درباره اولین سرود ملی ایران است و ماجرای ضبط موسیقی آن را  در تار و پودی از عشق و نفرت روایت می‎‌کند. در واقع ماجرای این فیلمنامه از آنجایی شروع می‌شود که مظفرالدین میرزا، به موسیو لومر موزیکانچی باشی سلطنتی دستور ضبط سرود را می‌دهد اما خیلی زود آن را به فراموشی می‌سپارد...

معصومه یزدانی که تجربه همکاری با مهرداد غفارزاده را در سریال «آهوی من مارال» هم دارد، با اشاره به اینکه سریال «سرود جان» برای پخش در شبکه نمایش خانگی نوشته می‌شود، افزود: حدود 50 درصد از داستان این فیلمنامه در ترکیه رخ می‌دهد و بنا است تا در 15 قسمت جهت پخش در شبکه نمایش خانگی نوشته شود.

نظر شما