عباس مقتدایی خوراسگانی:

تقویت خودباوری عمومی در ابعاد مختلف از وظایف رسانه ملی است

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۵۳۱۶
تقویت خودباوری عمومی در ابعاد مختلف از وظایف رسانه ملی است
عباس مقتدایی خوراسگانی با اشاره به اینکه تقویت خودباوری عمومی در ابعاد مختلف یک وظیفه عمومی به حساب می‌آید تأکید کرد که این مهم یکی از اصلی‌ترین وظایف صداوسیما است و باید آن را مورد توجه قرار دهد.

عباس مقتدایی خوراسگانی نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: تقویت خودباوری عمومی کشور به عنوان یک موضوع مهم در همه ابعاد اعم از علم، فناوری، عرصه‌های مدیریتی، فنی، تکنولوژیک، هنری و... یک وظیفه عمومی است که صداوسیما باید در همه رده‌های تصمیم‌گیری، برنامه‌سازی، تجزیه، تحلیل و... مورد توجه قرار دهد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: صداوسیما توسعه رویکردهای نظام اسلامی را در داخل و خارج از کشور باید در اولویت‌های اصلی خود قرار دهد تا به حد بالاتری از دیپلماسی عمومی و فرهنگی دست پیدا کنیم. همچنین رسانه ملی که یک مرجع مهم خبری به حساب می‌آید، باید به عنوان منبع اصلی خبر و محتوا در این زمینه فعالیت‌های قابل توجه و سازنده‌ای داشته باشد و این موضوع را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مورد توجه قرار دهد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان اظهاراتش تأکید کرد: صداوسیما که باید یک دانشگاه عمومی برای جامعه باشد لازم است با دغدغه، توسعه حکمرانی دینی و دستیابی به حد بالاتری از رفاه، برادری، عدالت و برابری در جامعه را در برنامه‌های خود قرار دهد تا با بضاعتی که این رسانه دارد نقش خود را در تحقق این اهداف به خوبی ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز