پرسش دانیل آریا از مهمانان «ما مردم»؛

آیا آمریکا دوباره درگیر جنگ داخلی می‌شود؟!

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۶۲۷۴
آیا آمریکا دوباره درگیر جنگ داخلی می‌شود؟!
برنامه «ما مردم» (We The People) شبکه پرس‌ تی‌وی نگاهی دارد به عدم همبستگی ملی در میان آمریکاییان و تمایلات جدایی‌طلبانه که ممکن است این کشور را با یک جنگ داخلی درگیر کند.

به‌گزارش برنا؛  «ما مردم» در برنامه این هفته خود با استناد به نظر ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان در نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۲۱ که معتقدند آمریکا به سمت یک جنگ داخلی پیش می‌رود، به علل از هم گسیختگی اجتماعی در میان مردم این کشور می‌پردازد.

در حال حاضر درصد بالایی از مردم ایالت‌های مختلف آمریکا موافق جداشدن از این کشور و تشکیل یک دولت و کشور مستقل هستند.

فرانک باکلی، استاد دانشگاه حقوق دانشگاه جرج میسون و دیوید کی جانسون، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی به عنوان مهمانان این هفته «ما مردم» به این پرسش پاسخ می‌دهند که کدام ایالت‌ها بیشترین طرفدار جدایی از ایالات متحده را در خود جای داده‌اند؟

دانیل آریا مجری «ما مردم» از این استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار آمریکایی می‌خواهد که نظر خود را درباره دلایل عدم همبستگی اجتماعی در ایالات متحده ارائه دهند و اینکه ‌آیا پیش‌بینی می‌کنند که آمریکا پس از ۱۵۰ سال دوباره درگیر یک جنگ داخلی شود؟!

برنامه «ما مردم» روز پنج شنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز