در رادیو فرهنگ‌؛

پخش مستقیم نشست مشترک ستاد امر به معروف کشور و فراکسیون امر به معروف مجلس

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۴۷۳۲
پخش مستقیم نشست مشترک ستاد امر به معروف کشور و فراکسیون امر به معروف مجلس
رادیو فرهنگ، نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی را امروز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ از محل سالن اجلاس سران به طور مستقیم با عنوان «صدای معروف» روانه آنتن می کند.

به گزارش برنا؛ رادیو فرهنگ ، نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی را  امروز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ از  محل سالن اجلاس سران به طور مستقیم با عنوان « صدای معروف» روانه آنتن می کند. نشست مشترک ستاد امر به معروف  و نهی از منکر کشور و فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شودو رادیو فرهنگ در برنامه « صدای معروف» آن را پوشش رسانه ای می‌دهد.

در این نشست که با هدف گسترش همکاری، هم‌افزایی طرفین و به منظور آسیب‌شناسی و تعیین راهبرد‌های کلان در حوزه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر و معاونان و مدیران این ستاد و همچنین ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر حضور خواهند داشت.

این نشست از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و به مدت ۵ ساعت ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند این مراسم را عنوان « صدای معروف» روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز یا موج‌ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از  رادیو فرهنگ دنبال کنند همچنین این برنامه در سامانه و آرشیو زمانی رادیو در سراسر جهان قابل شنیدن و دریافت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز