برنامه «ایران امروز» ، از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان می گوید

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۴۷۴۷
برنامه «ایران امروز» ، از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان می گوید
مهمانان برنامه «ایران امروز» دوشنبه دهم مهر محمد رضا منصوریان، رضا عباسپور ،رضا بیرانوند و علی کاظمی نژاد هستند.

به گزارش برنا؛ حسین معتمد هاشمی مجری، کارشناس برنامه «ایران امروز» دوشنبه ها گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در فاصله چند ماه بعد از بازیهای المپیک، محل رویارویی مجدد ورزشکاران ایران با پولاد سرد خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در حالی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان شرکت می کند که هنوز تکلیف سهراب مرادی و کیانوش رستمی مشخص نیست و کادر فنی تیم ملی هم بدون هیچ پاسخ خاصی ، درباره این قهرمانان المپیک ۲۰۱۶ سکوت کرده است. 

معتمد هاشمی افزود: این در حالی است که در حاشیه این مسابقات ، انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی وزنه برداری برگزار خواهد شد. 

 مجری برنامه «ایران امروز» افزود: این انتخابات در حالی انجام می شود که طی سال های متمادی «تاماش آیان» از مجارستان رییس این فدراسیون بود و حالا  بعد از کنار رفتن او با دلیل فساد مدیریتی ، رشته وزنه برداری دوره جدیدی را با رییس تازه آغاز خواهد کرد. 

وی خاطر نشان شد: این دوره تازه،  درحالی شروع می شود که رشته« وزنه برداری» به دلیل دوپینگ بالا همچنان در خطر حذف از المپیک قرار دارد .

 از همین رو برنامه «ایران امروز» دوشنبه دهم مهر با حضور محمد رضا منصوریان کارشناس وزنه برداری،  رضا عباسپور روزنامه نگار ورزشی ،رضا بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری و علی کاظمی نژاد  مدیر تیم ملی وزنه برداری در خصوص این موضوع به بحث و بررسی می پردازند.

گفتنی است  «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی جواد فیاضی و اجرای حسین معتمد هاشمی ساعت 12:40 از گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز