برگزاری نمایشگاه ایران در سوریه با حضور ۱۷۰ شرکت ایرانی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۸:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۵۱۶۳
برگزاری نمایشگاه ایران در سوریه با حضور ۱۷۰ شرکت ایرانی
رادیو گفت‌وگو در خصوص وضعیت نمایشگاه بین المللی تهران با حسن زمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین الملل جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش برنا؛ زمانی با بیان اینکه ایران در امور نمایشگاهی در سه جبهه بزرگ اقتصادی در ایران، امارات و سوریه فعال است، گفت: نمایشگاه تخصصی ایران در ماه آینده در کشور سوریه با حضور 170 شرکت بزرگ ایرانی برگزار می شود.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص وضعیت نمایشگاه بین المللی تهران با حسن زمانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین الملل جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

حسن زمانی با تصریح بر این موضوع که نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، تنها نمایشگاه در کشور است که تمام پروتکل ها و استانداردها را رعایت می کند، گفت: در سراسر کشور نمایشگاه داریم که سایت تهران یکی از زیر مجموعه های نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: خوشبختانه علاوه بر پروتکل هایی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است، نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران به دلیل آنکه تحت پوشش نمایشگاه های بین المللی هم است، از این نظر نیز موارد بهداشتی را بیش از هر مکان دیگری رعایت می کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین الملل جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با اذعان به این مسئله که تا قبل از سال جاری، در مجموعه نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود کرونا غرفه خارجی نداشتیم، اظهار کرد: علی رغم اینکه نمایشگاه عنوان بین المللی را یدک می کشید اما شاهد حضور غرفه های خارجی در آن نبودیم.

وی در عین حال اشاره کرد: تا قبل از همه گیری کرونا، نیمی از نمایشگاه هایی که در مجموعه نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شدند، با حضور غرفه های کشورهای خارجی بوده است. از ابتدای امسال در تمام نمایشگاه هایی که برگزار شده است، غرفه خارجی وجود دارد. در حال حاضر سه نمایشگاه بزرگ را در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنیم که در هر سه نمایشگاه غرفه خارجی وجود دارد.

زمانی با بیان اینکه ایران در امور نمایشگاهی در سه جبهه بزرگ اقتصادی در ایران، امارات و سوریه فعال است، گفت: نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در ماه آینده در کشور سوریه با حضور 170 شرکت بزرگ ایرانی برگزار می شود.

نظر شما