اقدامات دولت در تسریع واکسیناسیون، باعث رونق گردشگری خواهد شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۸۵۴۵
اقدامات دولت در تسریع واکسیناسیون، باعث رونق گردشگری خواهد شد
خلدی نسب با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رونق گردشگری گفت: بر اساس اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم که برای واکسیناسیون مردم صورت گرفته گردشگری داخلی و خارجی بیش از پیش رونق خواهد گرفت.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص سید محمدحسین خلدی نسب، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش برنا؛ سید محمدحسین خلدی نسب از رویکرد مثبت به گردشگری در ایران و جهان گفت و تصریح کرد: این رویکرد مثبت یک امید در میان همه فعالین صنعت گردشگری ایجاد کرده است تا خدمات متناسب و شایسته ای به مردم ایران و گردشگران خارجی ارائه کنند.

وی از رویکرد جدید دولت سیزدهم در حوزه گردشگری گفت و بیان کرد: در حوزه گردشگری داخلی خانواده محور بودن مدنظر قرار دارد زیرا عموم مردم ایران علاقه ‌مند هستند که همراه با خانواده به مسافرت بروند. این رویکرد جدید بسیار مثبت است و امتیازات خوبی هم برای جامعه میهمانان و هم جامعه میزبانان در حوزه صنعت گردشگری به همراه دارد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با تصریح بر این موضوع که هر فرد دارای مسئولیت هایی در جامعه است، اظهار کرد: در معاهده بین المللی اخلاق در گردشگری، مسئولیت هایی برای جامعه میزبانان و جامعه مهمانان در نظر گرفته شده است. این معاهده رعایت احترام به آداب و سنن در فضای جامعه میزبان توسط میهمانان را مورد تاکید قرار داده است. همچنین به جامعه میزبان نیز اشاره کرده است که شرایط را برای ایجاد یک خاطره بسیار دل انگیز برای مهمانان فراهم کند.

وی افزود: با تلاشی که انجام شده است و بر اساس اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم که برای واکسیناسیون مردم صورت گرفت غذای مناسب ایجاد شده است، گردشگری داخلی و خارجی بیش از پیش رونق خواهد گرفت.

خلدی نسب با بیان اینکه علیرغم فشارهایی که برخی دشمنان برای ممانعت از ورود گردشگران به ایران می شود شاهد ورود گردشگران خارجی به ایران هستیم عنوان کرد: در مدت اخیر گردشگرانی از کشورهای مختلف و از جمله روسیه با علاقه وارد کشور شده‌ اند و در نقاط مختلف ایران سفر می کنند. با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و چهار فصل بودن ایران، این امکان وجود دارد که در هر بازه زمانی برای علایق مختلف گردشگران برنامه ریزی کنیم و تورهای مناسب و متعددی را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز