خانه ملت "بورس" را سروسامان می‌دهد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۹۰۰۱
خانه ملت بورس را سروسامان می‌دهد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو از اصلاح قانون بورس و اوراق بهادار خبر داد و ابراز امیدواری کرد با احصای مشکلات، معضلات قبلی که برای مردم در بورس رخ داده بود، مرتفع شود.

به گزارش برنا؛ غلامرضا مرحبا در مصاحبه با بخش "باسخنگویان" در برنامه "رویداد" در خصوص تازه‌ترین مصوبات کمیسیون متبوعه‌اش اظهار کرد: گفتگوهای مفصلی درباره وضعیت بورس انجام شد و نماینده ناظر مجلس و مهمانانِ مجلس گزارش‌های خود را قرائت کردند.

وی با اشاره به طرح‌های متنوعِ پیش روی این کمیسیون هم گفت: جلسه کارگروه بازار سرمایه برای اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران را خواهیم داشت که قانون بسیار مهمی است.

مرحبا همچنین از طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی ایران خبر داد که در کارگروه تخصصی در دست بررسی است.

وی همچنین تحقیق و تفحص از اتاق و بررسی عملکرد بورس اوراق بهادار را از دیگر اقدامات کمیسیون دانست و افزود: امروز عازم پاستور شدیم تا با دکتر مخبر با اولویت مسائل اقتصادی کشور گفتگو کنیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سؤال شنونده‌های رادیو گفت‌وگو در خصوص اصلاح قانون بورس گفت: این کار در دست بررسی است و در کمیته‌ای ویژه با حضور کارشناسان و مرکز پژوهش‌ها مطرح شده و هنوز به مرحله رأی‌گیری در صحن نرسیده است.

مرحبا گفت: تلاش داریم این زمان کوتاه شود تا این قانون هرچه سریع‌تر اصلاح گردد.

وی همچنین برخی مشکلات در سازمان بورس را ناشی از نقص قانون عنوان کرد و افزود: امیدواریم مشکلات حوزه بورس اوراق بهادار را نیز بر طرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز