بررسی جایگاه قرآن در جهان اسلام در برنامه "قلب فرهنگی"

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۹۲۸۸
بررسی جایگاه قرآن در جهان اسلام در برنامه قلب فرهنگی
برنامه « قلب فرهنگی » جمعه ۲۱ آبان ماه به بیان جایگاه کتاب الهی قرآن در نزد مسلمانان و به طور کل جهان اسلام اختصاص دارد.

به گزارش برنا؛ در برنامه « قلب فرهنگی» این هفته حجت‌الاسلام «ده دست»  به عنوان کارشناس مذهبی به این موضوع  می پردازد  هر چند رسیدن به تمام حقیقت قرآن و بیان جایگاه واقعی آن امری مشکل و دشوار است. اما با استفاده از خود قرآن و سخنان پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) می‌توان گوشه‌هایی از عظمت و جایگاه قرآن را در اسلام  نشان دهد.

بخشی دیگر از این برنامه به  گفتگو با «حجت‌الاسلام میرزابیگی  » کارشناس مهدویت اختصاص دارد که در این پخش پیرامون روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام در معرفی امام عصر ( عج) صحبت می شود .

حجت الاسلام میرزابیگی ضمن خواندن این حدیث از امام یازدهم که «فرزند من همان قائم بعد از من است و همان کسی است که دارای علائم پیغمبران یعنی طول عمر و غیبت طولانی خواهد بود. بر اثر طولانی بودن مدت غیبتش، دلها را قساوت می گیرد و جز افرادی که خداوند مهر ایمان بر دلشان زده و با امداد غیبی مؤید داشته، کسی در راه اعتقاد به وی ثابت نمی‌ماند.» به بررسی ابعاد مختلف آن می پردازد.

مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز