برنامه های روز ۲۴ آبان رادیو اقتصاد ؛

راه های بهره وری از زمان در "دکتر کتاب"

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۰۹۴۳
راه های بهره وری از زمان در دکتر کتاب
برنامه "دکتر کتاب"، دوشنبه ۲۴ آبان ماه به سراغ راه های بهره وری از زمان می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بیشت زمان از میان رفتنی است و نمی توان آن را پس انداز کرد . تنها می توان آن را به روش های مختلف به بهره وری رساند . وقت آن قدر ارزشمند است که خداوند به آن سوگند یاد کرده است . به قول برایان تریسی: «کیفیت زندگی شما به میزان بهره وری شما از زمان بستگی دارد و این که کیفیت مدیریت زمان شما در استفاده بهتر از وقت چگونه است .»

در برنامه فردا به معرفی کتاب چگونه هرروز ۲۴ ساعت زندگی کنیم اثر آرنولد بنت خواهیم پرداخت.

"دکتر کتاب" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی علی دهقانزاده شنبه الی پنج شنبه ساعت ۰۸:۵۰ از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

اجرای طرح کاداستر در زمین های کشاورزی

برنامه "ارمغان طبیعت"، دوشنبه ۲۴ آبان ماه به سراغ اجرای طرح کاداستر در زمین های کشاورزی می رود.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ میرصمد سید موسوی مدیر کل دفتر ممیزی و حدنگاری سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور در برنامه فردا در مورد اجرای طرح کاداستر در زمین های کشاورزی صحبت می کند.

از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می توان به تعریف کاداستر، مزایای اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی، اقدامات سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور اشاره کرد.

برنامه "ارمغان طبیعت" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه الی جمعه ساعت ۱۳:۳۵ از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

ویژگی های جمعیتی اقتصادی ایران

برنامه "صدای تولید"، دوشنبه ۲۴ آبان ماه ویژگی های جمعیتی اقتصادی ایران را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ از مسایل مهمی که امروزه دولت- ها باید پیش از تدوین برنامه- ها و سیاست-‌ های بلند مدت در بخش های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف مدنظر قرار دهند، پدیدههای جمعیتی است و برای برنامه ریزی و ارزیابی جایگاه اقتصادی اجتماعی یک منطقه یا کشور دانستن و اطلاع از چگونگی کل جمعیت آن به تنهایی کفایت نمی کند بلکه باید چگونگی ساختار جمعیتی آن برحسب گروه های خاص نیز مدنظر قرار گیرد. زیرا که افزایش یا کاهش این گروههای جمعیتی می تواند از یک سو چالش هایی را برای جامعه مبدا و مقصد پدید آورد و به نوبه خود فشارهای اقتصادی مانند کمبود اشتغال، هزینههای مسکن، تراکم ترافیک، بار حمل و نقل، مسایل و معضلات فرهنگی و اخلاقی و ..... را موجب شود و همچنین گاهی مناطق مبدا با از دست دادن بخشی از نیروی انسانی کارامد و پویا و شکوفای خود متضرر شده و دچار چنان معضلاتی می شوند که یا جبران آن با هزینه های انسانی و اقتصادی هنگفت در طول سال های متمادی همراه است و یا جایگزینی آن غیرممکن می باشد.

کارشناسان و دست اندرکاران در این برنامه راجع به ویژگی های جمعیتی اقتصادی ایران مطالبی را عنوان می کنند.

برنامه "صدای تولید" به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه ساعت ۱۱:۰۵ از شبکه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما