مجید نامجو مطلق مهمان "رخ به رخ" می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۲۷۶۲
مجید نامجو مطلق مهمان رخ به رخ می‌شود
برنامه گفت‌وگو محور "رخ به رخ" در بیستمین قسمت از فصل دوم خود که سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه روانه آنتن می‌شود میزبان مجید نامجو مطلق بازیکن سابق تیم ملی و مربی فوتبال خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این قسمت از "رخ به رخ" امیرعلی دانایی مقابل یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران گفت‌وگویی  را پی می‌گیرد که  فوتبال، عشق به زندگی و نکات ویژه‌ای از زندگی حرفه‌ای و شخصیِ شماره هفت به یاد ماندنی تیم استقلال، آن را دیدنی و شنیدنی کرده است.

این مربی فوتبال سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال،تهران، پاس، کشاورز و پرسپولیس را در کارنامه دارد. نامجو مطلق  یکی از تکنیکی‌ترین و فنی‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی به شمار می‌رود که سال‌ها در استقلال و تیم ملی بازی کرد و همراه با تیم استقلال قهرمان جام باشگاه‌های آسیا و همراه تیم ملی به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی رسید.

در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیت مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز