با آغاز ماه رمضان؛

جمشیدمشایخی با«پایتخت۴» به تلویزیون می آید

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۶:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۴۰۴
جمشیدمشایخی با«پایتخت۴» به تلویزیون می آید
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون 10اردیبهشت ماه بازی خود را در سریال تلوزیونی«پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به جمع بازیگران سریال پایتخت 4 به کارگردانی سیروس مقدم پیوست. گیتی مشایخی همسر جمشید مشایخی با اشاره به حضور این بازیگر در سری چهارم مجموعه تلویزیونی پایتخت گفت: جمشید مشایخی که اسفند سال گذشته از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود پس از درمان های متوالی بهبود یافت و قرار است در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین برود.

وی با اشاره به بهبود کامل جمشید مشایخی بیان کرد: پس از آسیب دیدگی زانوی همسرم معالجه آغاز شد و خوشبختانه پس از مداوا و مراقبت های ویژه ای که در منزل انجام شد وضعیت جسمی ایشان بهبود یافته و به خوبی می تواند راه برود.

همسر جمشید مشایخی در پایان درباره بازی این بازیگر در پایتخت افزود: جمشید مشایخی پس از بهبود کامل به جمع گروه تولید سریال پایتخت پیوست و قرار است 10 اردیبهشت ماه مقابل دوربین برود.

گفتنی است سریال تلویزیونی پایتخت 4  به کارگردانی سیروس مقدم که فیلمبرداری آن چند روز قبل در تهران آغاز شده بود قرار است به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما هر شب به روی آنتن برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز