«اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره مونترال

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۱۱۹۶
«اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره مونترال
«اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در بخش تمرکز بر سینمای جهان، سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال که از تاریخ 5 تا 16  شهریور ماه سال جاری (27 آگوست تا 7 سپتامبر) در شهر مونترال کانادا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

nw7lofeue4hvbg2nf3bn

«اعترافات ذهن خطرناک من» دومین فیلم سینمایی هومن سیدی در مقام کارگردان است . فیلم داستان مردی را روایت می کند که در 24 ساعت هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد. این اثر  در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش سودای سیمرغ برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری نامزد و موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه از این جشنواره گردید. همچنین این اثر از بخش بین الملل این جشنواره جایزه و تندیس هنر و تجربه بهترین فیلم را به دست آورد.

در «اعترافات ذهن خطرناک من»  نگار جواهریان، سیامک صفری، رویا نونهالی، چکامه چمن، عباس غزالی، هومن سیدی و بابک حمیدیان حضور دارند، ضمن اینکه پیمان شادمان فر در مقام مدیر فیلمبرداری، محسن نصرالهی طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، مهران ملکوتی مدیر صدابرداری و صداگذاری، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی ، بامداد افشار موسیقی، هومن سیدی را در ساخت این اثر سینمایی یاری کردند

«سیزده» اولین فیلم بلند سینمایی این فیلمساز است که تاکنون در جشنواره‌های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشته و چندین جایزه بین المللی از جشنواره هایی چون پوسان، ورشو، شانگهای و ... را برای این فیلمساز به ارمغان آورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز