حضور قطعی ۷ فیلم ایرانی در بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۵:۴۶
کد خبر: ۳۲۸۸۸۵
حضور قطعی ۷ فیلم ایرانی در بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران
بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در کنار آثار خارجی پذیرفته شده در بخش بین‌الملل خود، پذیرای ۷ فیلم ایرانی نیز هست که در این بخش با سایر آثار به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، فیلم ایرانی در بخش های مسابقه بین الملل، مسابقه کشورهای آسیایی و مسابقه کشورهای اسلامی در کنار فیلم های خارجی پذیرفته شده و در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با یکدیگر رقابت می کنند.

فیلم‌های «ناتمام به‌شدت هر چه تمام‌تر» به کارگردانی آزاد محمدی و «سگ‌جون» از امید ادیب‌پرور، همچنین فیلم تجربی «تنازع» ساخته مسعود حاتمی در بخش مسابقه بین‌الملل و یک فیلم داستانی «آغی» به کارگردانی یوسف کارگر در بخش مسابقه کشورهای آسیایی به نمایش گذاشته می شوند.

همچنین در بخش مسابقه کشورهای اسلامی، فیلم داستانی «صراحی» از سعید نجاتی و در بخش مسابقه فیلم‌های ضد خشونت و افراطی گری، فیلم تجربی «نفس» از مونا مرادی و فیلم داستانی «ولد» از امیرعباس ربیعی حضور دارند.

از مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ فیلم از ۱۰۸ کشور جهان، ۱۰۳ فیلم به بخش بین‌الملل جشنواره راه پیدا کرده‌اند که از این تعداد ۷ فیلم کوتاه ایرانی در بخش بین الملل با یکدیگر رقابت می کنند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما