فراخوان نخستین دوره جایزه پرنده آبی منتشر شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۶:۳۷
کد خبر: ۳۲۸۹۲۸
فراخوان نخستین دوره جایزه پرنده آبی منتشر شد
فراخوان نخستین دوره جایزه پرنده آبی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا ، بنابراین گزارش، کتاب های پرنده آبی وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی با هدف حمایت از تألیف رمان کودک و نوجوان، جایزه پرنده آبی را برگزار می کند.

در این فراخوان آمده است: موضوع رمان‌ها آزاد و رمان باید در محدوده سنی کودک و یا نوجوان و جوان نوشته شود، همچنین آثار، باید در دو نسخه world و pdf به آدرس bbelmifarhangi@gmil.com ارسال شود.

ح

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: حجم رمان کودک حداقل 10000 کلمه و حجم رمان نوجوان حداقل 20000 کلمه باشد که رمان کودک می تواند با تصاویر تک رنگ مکمل همراه باشد که برای چنین رمان هایی که روایت با تصاویر تکرنگ تکمیل می شود، لازم است که نویسنده طرح اولیه تصاویر پیشنهادی و یا توضیحات کافی برای تصویرهای مورد نظر را ضمیمه متن نماید.

مهلت ارسال آثار تا 30 آبان ماه سالجاری بوده و آثار ارسالی نیز، عودت داده نخواهد شد.

این گزارش حاکیست، به نفرات اول تا سوم در این دوره به ترتیب 6 ، 4 و 2میلیون تومان جایزه نقدی به همراه تندیس طلایی پرنده آبی اهدا خواهد شد و علاوه بر رمان های برگزیده، تعداد 10 رمان نیز که رتبه بالاتری کسب کرده اند، لوح تقدیر دریافت خواهند کرد و در صورت تصویب، در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، رمان های برگزیده در انتشارات علمی و فرهنگی چاپ خواهند شد و علاوه بر مبلغ جایزه، حق التألیف کتاب ها براساس درصد قیمت پشت جلد نیز به نویسنده پرداخت می شود و نویسنده حق واگذاری آن را به ناشر دیگری نخواهد داشت.

علاقمندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت  www.elmifarhangi.ir و یا با شماره 88665735 تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز