فروش فیلم محمد رسول الله (ص) از ده میلیارد تومان گذشت

تنها تاسوعا و عاشورا فیلم محمد رسول الله اکران ندارد

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۵:۱۴
کد خبر: ۳۳۰۲۶۳
تنها  تاسوعا و عاشورا فیلم محمد رسول الله اکران ندارد
شرکت سینمایی نور تابان تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزادارای شهادت حضرت ابا عبدالله (ع) درباره وضعیت نمایش این فیلم در ماه محرم توضیحاتی ارائه کرد .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ،  براساس هماهنگی های صورت گرفته و موافقت مدیر کل  محترم نظارت و ارزشیابی و همچنین نظر مثبت شورای صنفی نمایش ، نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در تمامی ایام ماه محرم به جز روزهای تاسوعا و عاشورا ادامه دارد و این فیلم فقط در دو روز نهم و دهم محرم مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی  نمایش ندارد .

همچنین  آمار فروش فیلم محمد رسول الله(ص) تا 24 مهر ماه به بیش از 10 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

 فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در تهران به  بیش از 5 میلیاردو 200 میلیون تومان و در شهرستان بیش از 5 میلیاردو 100میلیون تومان بوده است.

میزان  فروش این فیلم در روز چهارشنبه 22 مهر ماه  در تهران 49 میلیون تومان ودر شهرستان 75 میلیون تومان و فروش این فیلم در روز پنجشنبه23 مهر ماه  در تهران 80 میلیون تومان و در شهرستان 90 میلیون تومان بوده است.فیلم محمد رسول الله به کار گردانی مجید مجیدی  از 5 شهریور ماه در 40 سینمای تهران و 88 سینمای شهرستان در حال اکران است.

نظر شما