در گفتگو با برنا:

پرویز فلاحی پور: مردم دوست ندارند نقش منفی تاریخی بازی کنم

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۴۶۸۷۰
پرویز فلاحی پور: مردم دوست ندارند نقش منفی تاریخی بازی کنم
این بازیگر تلویزیون و سینما گفت: با پیشنهادبازی در نقش منفی در سریال مختارنامه مواجه بودم ولی از آن جایی که مردم تمایل به تماشا من در قامت نقش های منفی ندارند، علیرغم میل باطنی خود از بازی در این اثر انصراف دادم.

پرویز فلاحی پوردر گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون خبرگزاری برنا، درباره آخرین فعالیت های خود در تلویزیون و سینما، اظهار داشت: آخرین کاری که در تلویزیون از من پخش شد یک مینی سریال با نام "با آخرین نفسهایم"  در ایام دهه اول محرم بود که با فیدبک مناسبی همراه بود.

وی افزود: بعد از آن تله فیلم "دلشوره" به کارگردانی داریوش مختاری را بازی کردم که حاصل همکاری مرکز تبریز با تهران بود، البته هنوز در کنداکتور پخش قرار نگرفته است. سریال دیگری هم  به کارگردانی عبدالعلی علیزاده  در  پیش دارم که هم اکنون  در مرحله  پایانی نگارش خود قرار دارد ، تصور می کنم از اواخر آذرماه به مرحله تصویربرداری برسد. در سریال "شهرزاد" هم نقش به نام "نصرت را دارم که از قسمت 15 16 وارد  این سریال می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: پیشنهاد بازی در مجموعه ای به کارگردانی رضا جودی  را هم دریافت کرده بودم که بسیار محترم و ارزشمند بود وخیلی دوست داشتم شرایط همکاری با این فیلمساز فراهم شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد،. در سینما هم پیشنهاد روبه رو شدم اما با پیشنهاد خوبی که منجر به اتفاق  مثبت در مدیوم بازیگری برای خود در عرصه سینما شود را هنوز دریافت نکرده ام،. در واقع سینما هم شرایط خاص خود را دارد و به طبع انتخاب های خاص خود را هم دارد.

بازیگر سریال "شب دهم" در پاسخ به این که بعد از دیده شدن در سریال های "شب دهم" و "گل های گرمسیری" انتظار از شما برای ایفای نقش در سریال های بیشتر و پرمخاطب می رفت، تصریح کرد: نمی دانم بگویم شرایط بود یا سیاست گذاری های تلویزیون یا انتخاب های خودم. مثلا در سریال "مختارنامه" آقای میرباقری که از کارگردانان مورد علاقه من است به من پیشنهاد بازی برای یک نقش کاملا منفی دادند اما از آن جا که بازی در نقش منفی مذهبی را را زیاد دوست نداشتم و در برخوردهایی که با مردم داشته ام فهمیدم دوست ندارند نقش های منفی را ایفا کنم علیرغم همه علاقه ام به این کار و کارگردانش نپذیرفتم.

فلاحی پور درباره علاقه اش به نقش های منفی و مثبت گفت: نقش من در "گل های گرمسیری" منفی بود اما طوری بازی کردم که در عین منفی بودن آن شیرینی ها و شیطنت های خودش هم داشته باشد. نقش منفی قابلیت های خود را دارد و به هم اندازه نقش های مثبت چالش های خود را دارند اما در کل نقشی که خوب و قابلیت ارائه ای متفاوت را داشته باشد ارزش ایفای نقش را دارد هرچند که به خاطر نظر مردم سعی می کنم نقش های مثبتی را انتخاب کنم.

وی افزود: حقیقتا محتوا آثار بسیار ضعیف شده است، که البته بیشتر دلایل  آن به مسائل اقتصادی  و کارگردانی و بازیگری ختم می شود، تهیه کننده حرف اول و آخر را در ساخت آثار می زند و این دوستان هم انتخاب های خود را براساس ملاک های خود لحاظ می کنند، همین مسئله سبب شده با افت کیفیت و محتوا فیلم ها مواجه شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز