سینما کودک نیازمند حمایت های مسئولان است:

اکران "وروجک ها" در زمستان غنیمت است

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۷:۱۵
کد خبر: ۳۶۰۱۱۲
اکران وروجک ها در زمستان غنیمت است
فرزاد اژدری گفت: فیلم سینمایی"وروجک ها" به ساحت پدر احترام زیادی می گذارد و از طرف دیگر اکران آن در اولین ماه فصل زمستان برای خود فیلم غنیمت به حساب می آید.

فرزاد اژدری کارگردان فیلم سینمایی"همکلاسی من" در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با اشاره به اینکه رکود اقتصادی از ساخت این اثر جلوگیری کرده،اظهار داشت: بالاخره در تمام حوزه شاهد مشکلات مالی هستیم، امیدوارم که شرایط برای تهیه و تولید این اثر سینمایی تا پایان سال  مهیا شود.

وی در ادامه اضافه کرد: بازیگرانی که حضورشان در "همکلاسی من" قطعی شده است، احساس دینی نسبت به این سناریو دارند، همواره برای نقش آفرینی در این اثر اعلام آمادگی کردند.

این فیلمساز در پاسخ به اینکه زمان اکران دیگر فیلم خود"وروجک ها‌"، گفت: تصور میکنم که در هفته آینده آغاز این اثر سینمایی به سرگروهی سینما"ماندانا" آغاز خواهد شد به هر صورت شاید ایده ال ترین مقطع برای اکران این فیلم سینمایی تابستان بود ولی از نمایش زمستانی فیلم هم ناراضی نیستیم.

وی افزود: آثاری کودک مقداری باید  با حمایت مسئولان همراه شود به طور مثال بخشنامه ای که از آموزش و پرورش به مدرسه ها ابلاغ شده، حاکی از اینکه هیچ کدام از مدارس نمی توانند تا اواخر دی ماه دانش آموزان خود را به سینما برای تفریح ببرند، همین مسئله به "وروجک ها" ضرباتی را وارد خواهد کرد.

اژدری تصریح کرد‌: در این اثر سعی شده کودک را رها بگذاریم یا به عبارت دیگر با شیطنت های وی همراه شویم، شاید این مسئله در نوع خود خیلی جالب توجه است، امیدوارم که کودکان یا خردسالان از این فیلم سینمایی لذت یا بهره کامل را کسب کنند.

این کارگردان با اشاره به اینکه دیگر آثار خود تنها در ایام محرم و صفر به نمایش درآمده، تصریح کرد: خوشبختانه از این حیث نمایش "وروجک ها" در فصل زمستان برای فیلم غنیمت به حساب می آید، چرا که آثار زیادی به انتظار اکران نشسته اند به همین سبب از اکران فیلم در این بازه زمانی خوشحال هستیم.

اژدری در آخر اعلام کرد: از طرف دیگر"وروجک ها" برخلاف سایر آثار که در وصف مادران ساخته شده و پدران در آن آفت خانواده و جامعه بودند، این اثر به ساحت مقدس پدر پرداخته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز