بازگشت "فیتیله ای ها به تلویزیون / "هفت سینو بچین" از امشب

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۳۸۳۹۷۲
بازگشت فیتیله ای ها به تلویزیون / هفت سینو بچین از امشب
اولین قسمت از برنامه «هفت سینو بچین» با موضوع »چهارشنبه سوری» امشب حوالی ساعت 23 و بعد از سریال همسفر با خورسید به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این بار فیتیله ای ها بعدازمدتی غیبت درتلویزیون، با برنامه ای برای بزرگسالان به قاب جادو باز می گردند. به گفته تهیه کننده هفت سینو بچین، در آستانه چهارشنبه آخر سال و حوادثی که متاسفانه در اثر بازی با مواد محترقه و انفجاری در جای جای کشور رخ می دهد، حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در برنامه امشب، آثار منفی و تبعات سویی که آتش بازی های پایان سال کام برخی هموطنان را تلخ می کند، با اجرای قطعات نمایشی و طنز به روی آنتن می برند. علیرضا آقایی افزود: «دوقلوها»، «گل به سرا گل پسر»ا، «آقای بامزه با اجرای علیرضا خمسه» و «مسابقه هفت سین» از آیتم های اصلی برنامه امشب هفت سینو بچین است. او تصریح کرد: ما هر شب در بخش استودیو اصلی برنامه که دکوری شاداب و زیبا دارد، یک مهمان ویژه هم داریم که امشب میزبان «کامران تفتی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون خواهیم بود. آقایی ادامه داد: مهمان خاص امشب هم جومونگ با بازی «طوفان مهردادیان» خواهد بود.

گفتنی است فردا شب 25 اسفند تکرار این برنامه ساعت23 پخش می شود و از چهارشنبه هرشب برنامه هفت سینو بچین پس از سریال شبانه به روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما