مدیرسینمادهناد دهدشت:

ما استان بدون سینما نیستیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۸:۲۹
کد خبر: ۳۹۷۷۶۲
ما استان بدون سینما نیستیم
سینما دهناد دهدشت که با اکران جدیدترین و پرفروش ترین فیلم های روز ایران به تنهایی بار فرهنگ سینمایی استان را به دوش می کشد این روزها حال خوشی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از دهدشت ؛مدیرسینمادهناد دهدشت درگفتگویی با خبرنگاران گفت:علیرغم نمایش فیلم های روز سینمای کشور متاسفانه استقبالی درشهر دهدشت از اکران این فیلم ها نمی شود.

نورالله دهنادگفت: فیلمهایی چون محمدرسول الله(ص)،شاهزاده روم ،بادیگارد بطور همزمان باسراسرکشوردردهدشت اکران شده اند.

وی به عدم استقبال مردم نیزاشاره کرد وگفت :درسانس های نمایش درتایم صبح حتی یک نفربرای نمایش فیلم نداریم ودر زمان عصرنیز فیلم ها حتی برای ۵نفربه نمایش درمی آید.

وی در ادامه افزود: متاسفانه همکاری خوبی ازناحیه مدیران فرهنگی دیده نمیشود هرچند که اداره فرهنگ و ارشاداسلامی درحد توان کمک نموده است.

مدیرسینما دهناد دهدشت ادامه داد به جرات میگویم تاحالا یک کارمند با خانواده برای دیدن فیلم به سینما دهناد نیامده و ادارات مختلف مثل اموزش و پرورش میتوانند با تخفیف هایی که میدهیم دانش اموزان و کارمندان خود رابه سینما بیاورند.

وی با انتفاد از صحبت های برخی مسئولین هنری استان مبنی بر نبود سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:اقایان در مصاحبه میگویند استان بدون سینماست اما هیچگونه تلاشی برای رونق دادن به سینما که یکی از مکان هایی است که می تواند به مرتفع کردن معضلات فرهنگی کمک کند، نمی کنند. گویا از نظر آقایان دهدشت جز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست. این مسئولین با اینکار خود به رونق سینما در دهدشت ضربه میزنند چون از نظر انها استان یعنی یاسوج! و اگر امکاناتی در یاسوج بود یعنی همه ی استان آن امکانات را دارند و اگر در یاسوج  نبود از نظر آنها کل استان فاقد آن امکانات است.چرا مسئولی که گفته ما استان بدون سینما هستیم حرف خود را تکذیب نمی کند ؟مگر دهدشت جز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست؟

دهناد در ادامه صحبت هایش به مشکلات شورا و شهرداری دهدشت اشاره کرد و گفت:این دودستگی و بی برنامگی شورا و شهرداری دهدشت هم خود باعث مشکلاتی برای کار ماشده است. وقتی شهردار یک حرف می زند کارمندش حرف دیگری ،باید هم مشکل ما که قول حل آن را می دادند حل نشود!در خصوص بیلبرهای تبلیغاتی قرار بود با ما همکاری کنند که به جایی نرسید ،قرار بود محل تابلوی جلوی سینما را تغییر دهیم که با وجود قول مسئولین شهرداری ، فرد پایین دست اجازه کار را نداد.

مدیر سینما دهناد افزود:برای ما می توانیم با تبدیل مکان سینما به یک باشگاه بیلیارد سود خوبی بدست آورم اما ما به فکر فرهنگ این شهر هستیم و با تمام قدرت تلاش می کنیم اینکار را انجام دهیم چون دغدغه فرهنگی داریم.ما می توانیم این سینما را تبدیل به یک پاساژ و یا هر مکان تجاری دیگر بکنیم و سود خوبی هم ببریم.

دهناد در پایان تصریح کرد انتظار از فرماندار و سایر دستگاهها اقدام عملی در حمایت از سینمای شهر دهدشت هست و اگر روند کار به همین شکل ادامه پیدا کند و مردم و مسئولان از سینما استقبال نکنند چاره ای جز تعطیلی و تبدیل سالن سینما به کارهای تجاری نداریم.

 

 

 

نظر شما