در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی؛

طراح حرکت صاحب نام انگلیسی کارگاهی سه روزه برگزار می کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۷۸۱۲
طراح حرکت صاحب نام  انگلیسی کارگاهی سه روزه برگزار می کند
طراح حرکت صاحب نام انگلیسی در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی کارگاهی سه روزه با موضوع «کارکرد زمان» برگزار می‌کند و دو روز نیز اجرای عمومی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، جولین همیلتون طراح حرکت صاحب نام انگلیسی برای برگزاری کارگاهی سه روزه با موضوع «کارکرد زمان» در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به ایران سفر می‌کند و سپس دو اجرا در تالار مولوی خواهد داشت.

این کارگاه آموزشی با همکاری کمپانی تئاتر باران و دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی برگزار می‌شود و تنها ظرفیت پذیرش ۱۵ هنرجو را خواهد داشت.

در توضیح کارگاه سه روزه جولین همیلتون آمده است: «مطالعه زمان و توانمندی‌های همراه آن، جزو مبانی هنرهای اجرایی زمان‌مند یا پرفورمنس‌های تمپورال هستند. کارگاه «کارکرد زمان» در تقابل مستقیم با درک طبیعی از زمان و روند توسعه مهارت‌هایمان با استفاده از زمان و قدرت‌های متفاوت آن درون ترکیب بندی و اجرا قرار دارد.

روند کلاس با محور قرار دادن وضوح مفهومی و پالایش مهارت به سرعت از یک مبنای پایه فهم به سوی سطوح پیشرفته عبور می‌کند. ذات زمان به سادگی یافتن مکان اجسام در زمان معین نیست، بلکه خوانش زبان زمانمند از طریق ساده‌ترین و استوارترین مسیر است.»

این کارگاه‌های آموزشی که هر جلسه آن ۳ ساعت به طول می‌انجامند از ۲۸ الی ۳۰ اردیبهشت ماه در تماشاخانه «باران» برگزار می‌شوند.

همیلتون بعد از پایان کارگاه آموزشی خود، دو اجرا در تالار مولوی روی صحنه می‌برد که بارها در اروپا، آمریکا، روسیه و ایران نیز اجرا شده‌اند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۲۵ اردیبهشت تا ۸ خرداد ماه به دبیری بهنام نوایی برگزاری می‌شود.

 

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز