برای پخش از رادیو نمایش

جزئیات قسمت جدید «با درام نویسان معاصر ایران» اعلام شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۴:۲۱
کد خبر: ۳۹۷۹۳۶
جزئیات قسمت جدید «با درام نویسان معاصر ایران» اعلام شد
دومین بخش از برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» هفته آینده به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
به گزارش خبرگزاری برنا، دومین برنامه «با درام‌نویسان معاصر ایران» که از شنبه تا سه شنبه هفته آینده پخش می‌شود به آثار محمدهادی نامور اختصاص دارد.

در هر قسمت از این برنامه از بین چند اثر از یک نمایشنامه نویس، یکی از آثار انتخاب شده و در ادامه با نویسنده درباره مقوله نمایشنامه‌نویسی و چگونگی نگارش اثر انتخاب شده گفتگو می‌شود.

همچنین در بخش دیگر برنامه، اثر منتخب به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده که در آن هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

«با درام نویسان معاصر ایران» با هدف معرفی فعالیت‌های درام نویسان ایرانی، در آیتم‌های گفتگو، نمایش رادیویی و شناخت بیشتر مخاطب از مقوله نمایش و نمایشنامه نویسی به صورت هفتگی در چهار قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

برنامه «با درام نویسان معاصر ایران» در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید می‌شود. تهیه‌ کنندگی این برنامه را محمود احمدی بر عهده دارد و علی حاجی نوروزی  و نرگس موسی پور به ترتیب صدابردار و افکتور آن هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه، شنونده این برنامه از شبکه رادیویی نمایش باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز