به‌مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس؛

«راه شب»، «حوض نقره» و «عندلیب» از رادیو ایران به گوش می رسد

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۸:۵۱
کد خبر: ۳۹۸۲۹۴
«راه شب»، «حوض نقره» و «عندلیب» از رادیو ایران به گوش می رسد
رادیو ایران برنامه‌های «راه شب»، «حوض نقره» و «عندلیب» با موضوع روز ملی خلیج فارس را روی آنتن می‌برود.

به گزارش خبرگزاری برنا، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در خصوص برنامه‌های رادیو ایران به مناسبت روز خلیج فارس گفت: برنامه «راه شب» با حضور شهاب شهرزاد به عنوان کارشناس پنج شنبه شب به موضوع خلیج فارس می‌پردازد و اسناد تاریخی و محلی را درباره این منطقه بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: وطن دوستی، اتحاد و یکدل بودن، حفاظت از وطن و خلیج فارس به عنوان حفاظت از میراث معنوی محیط زیست را محور موضوع برنامه خود قرار داده است. این برنامه از ساعت 24:30 تا 2:30 شب با صدای حمید رضا رضایی و تهیه کنندگی عبدالله علایی پخش می‌شود.

گودرزی درباره برنامه «حوض نقره» عنوان کرد: در برنامه  این هفته به دلیل  گرامی داشت روز ملی خلیج فارس مروری بر فیلم‌های ساخته شده با محوریت خلیج فارس و دریا خواهیم داشت. «حوض نقره» مجله صوتی فرهنگی است که جمعه ها از ساعت 15 به مدت یک ساعت از رادیو ایران پخش می‌شود.

وی افزود: در روز ملی خلیج فارس دکتر ایرج افشار سیستانی پدر خلیج فارس میهمان برنامه «راه شب» رادیو ایران می‌شود. از دیگر بخش‌های برنامه این هفته پخش گزارش‌هایی از اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر و مروری بر پر فروش‌های این هفته سینما در بخش گیشه خواهد بود.

گودرزی خاطر نشان کرد: همچنین در برنامه «عندلیب» که موسیقی محور است به موسیقی استان بوشهر می‌پردازیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما