اختصاصی برنا:

بیژن بیرنگ: نبود استراتژی فرهنگی برای جوانان " ولنگاری" به حساب می‌آید

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۹:۲۸
کد خبر: ۴۱۸۸۸۳
بیژن بیرنگ: نبود استراتژی فرهنگی برای جوانان  ولنگاری به حساب می‌آید
کارگردان "خانه سبز" با اعلام اینکه اگر جوانان ما جهان بینی خوبی نداشته باشد در زمان تحصیل و ازدواج خوب به مشکل برخواهد خورد، از نبود استراتژی برای جوانان در حوزه فرهنگ صحبت کرد و ان را "ولنگاری" نامید.

بیزن بیرنگ کارگردان تلویزیون و سینما در رابطه با مباحث مطرح شده در خصوص "ولنگاری فرهنگی" به خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا، گفت: متاسفانه هنوز در خیلی از ابعاد فرهنگی با مشکلات مواجه هستیم، نسل امروز جهان بینی خیلی متفاوت تر از نسل ما داشته است، زیرا یک بار در یکی از فیلم‌های خودم دیالوگی یکی از کاراکتر ها گفت مبنی بر اینکه رفتار فرزندان‌مان عکس العمل والدین آنهاست.

وی در همین رابطه اضافه کرد: به عنوان یک فیلمساز "عشق تعطیل نیست" را برای نسل دهه 70 و 80 ساختم تا با آنها بتوانیم، ارتباط برقرار کنیم و قوله عشق را با زبان ساده برای آنها تعریف کنیم، چرا که نیازمند تعریف عشق در آثار نمایشی خود هستیم.

این فیلمساز در ادامه بیان کرد: جامعه امریکا دهه به دهه برنامه ریز فرهنگی دارد ولی متاسفانه در ایران چنین مسئله ای مشاهده نمی شود، وقتی نیاز راپیدا کنیم به شناخت از جامعه خواهیم متاسفانه جود چنین مسائلی آزار دهنده است.

بیرنگ در ادامه عنوان کرد: اگر جوانان ما جهان بینی خوبی نداشته باشد در زمان تحصیل و ازدواج خوب به مشکل برخواهد خورد، متاسفانه نبود استراتژی برای جوانان در مباحث آموزشی و فرهنگی به نوعی ولنگاری به حساب می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز