به نقل از یورونیوز؛

واکنش هنرمندان به درگذشت باد اسپنسر

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۸:۲۶
کد خبر: ۴۲۳۷۵۹
واکنش هنرمندان به درگذشت باد اسپنسر
باد اسپنسر بازیگر ایتالیایی که به عنوان بازیگر فیلم‌های کمدی وسترن شناخته می‌شد، درگذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از یورونیوز، باد اسپنسر دیروز دوشنبه در ۸۶ سالگی در رم از دنیا رفت. وی که بازیگر مجموعه‌ای از کمدی‌ اسپاگتی‌های ایتالیایی بود در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به چهره‌ای مشهور بدل شد.

وی که در سال ۱۹۲۹ در کارلو پدرسولی ناپل به دنیا ‌آمده بود، در نوجوانی شناگری حرفه‌ای و نخستین ایتالیایی بود که توانست ۱۰۰ متر آزاد را در کمتر از یک دقیقه در ۱۱ سالگی طی کند.

او با توجه به فیزیک متفاوت بدنی‌اش سال ۱۹۵۱ در نقش یکی از اعضای گارد پرتوریا در فیلم هالیوودی که در ایتالیا فیلمبرداری می شد، ظاهر شد و بعد ابراز کرد علاقه‌ای به بازیگر شدن نداشته است.   

وی در شماری از محبو‌ب‌ترین فیلم‌هایش با ترنس هیل و به عنوان زوجی بزن بهادر و شکست ناپذیر ظاهر شده بود. همکاری این دو وقتی باد ۳۸ سال داشت در سال ۱۹۶۷ با بازی در فیلم «خدا می بخشد... من نه!» شروع شد و تا ۱۹۹۴ در بیش از ۲۰ فیلم همبازی بودند. این دو با این فیلم‌ها به شهرت رسیدند و در سطح جهان شناخته و محبوب شدند. «آنها مرا ترینیتی صدا می‌کنند» در سال ۱۹۷۰ از جمله این فیلم‌ها بود.  

به گفته پسر اسپنسر او با گفتن «از شما ممنونم» از دنیا رفت.

درگذشت این بازیگر با تاثر عمیق و ایجاد موجی وسیع در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. با درگذشت وی متئو رنزی نخست وزیر ایتالیا توییت کرد: باد اسپنسر خیلی دوستت داشتیم.

راسل کرو بازیگر هالیوودی هم نوشت: روحت شاد باد اسپنسر... قلبم با خانواده‌ات است.

اوسوالدو دی سانتیس رییس کمپانی فاکس قرن بیستم ایتالیا نیز نوشت: او بازیگری بود که سینمای ایتالیا باید سپاسگزارش باشد زیرا او فیلم‌های ایتالیایی را در سراسر جهان شناساند.

این بازیگر محبوب با دختر یک تهیه کننده ایتالیایی ازدواج کرده بود و سه فرزند از وی به جای مانده است.  

نظر شما