به نقل از ورایتی؛

تجربه زندگی پس از مرگ توسط یک بازیگر سرشناس

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۴۴۵
تجربه زندگی پس از مرگ توسط یک بازیگر سرشناس
کیفر ساترلند با فیلمی که درباره زندگی پس از مرگ و تهیه کننده آن مایکل داگلاس است، جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ورایتی، بازیگر سرشناس کانادایی-آمریکایی در فیلم «خط‌های صاف» جلوی دوربین می‌رود.

ساترلند قرارداد بازی در فیلم «Flatliners» را امضا کرده که بازسازی فیلمی به همین نام توسط کمپانی سونی است. او در این فیلم در کنار الن پگ، دیگو لونا، نینا دوبرف ، جیمز نورتون و کرسی کلمانز بازی می‌کند.  

فیلم اصلی در سال ۱۹۹۰ با بازی خود ساترلند، جولیا رابرتز، کوین بیکان، بیلی بالدوین و الیور پلت در نقش دانشجویان پزشکی ساخته شده بود که تجربه لحظات نزدیک مرگ و زمانی را که خط روی مونیتور علایم حیاتی صاف می‌شود دنبال می‌کنند. این کشفیات زندگی خود آنها را متحول می‌کند. شخصیتی که ساترلند نقش او را بازی می‌کرد چهار تن از دانشجویان همکلاسی‌اش را متقاعد می‌کرد که به او کمک کنند تا بتواند لایه‌های ورای مرگ را کشف کنند.

در بازسازی این فیلم نیلس آردن اوپلف کارگردان سوئدی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند تا فیلم را برمبنای فیلمنامه بن ریپلی بازسازی کند. لارنس مارک و مایکل داگلاس که تهیه کنندگان فیلم اصلی بودند، تهیه‌کنندگان این فیلم نیز هستند. فیلم قبلی را جوئل شوماخر ساخته بود.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم در تورنتو از همین هفته آغاز شود. هنوز روشن نیست ساترلند در این فیلم در چه نقشی ظاهر می‌شود.

کیفر سارتلند که بیش از همه برای بازی در نقش جک باوئر در سریال موفق «۲۴» از شبکه فاکس شناخته می‌شود، در جدیدترین سریالش که از ۲۱ سپتامبر در شبکه ABC  روی آنتن می‌رود در نقش رییس جمهوری آمریکا بازی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز