یک بازیگر صدا و سیما، مورد ضرب و شتم قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۰:۱۱
کد خبر: ۴۳۴۱۹۰
یک بازیگر صدا و سیما، مورد ضرب و شتم قرار گرفت
بازیگر کشورمان شنبه شب بعد از اجرای برنامه‌ای به نفع یک خیریه مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیاوش قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون که سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری را در کارنامه دارد، شنبه شب بعد از اجرای برنامه ای به نفع یک خیریه مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

سیاوش قاسمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت:م طلبی از جزییات این حادثه در آن خیریه نخواهم گفت فقط یک انتظاری از مردم و مسئولین دارم، اینکه ما که اکثر کارهامون شده خیریه حتی خودمان هم لباسمان را از طریق دیوار مهربانی تهیه می کنیم، دیگه چرا اینطور با ما برخورد می شود.

وی افزود: چرا باید برای یک مراسم خیریه آن هم برای بچه های هموفیلی چنین اتفاقی بیافتد مگر حدیث نداریم که خشنودی در چهره مومن بهشت را بر او واجب می کند.

این بازیگر ادامه داد: تقاضا دارم از خیریه ها اگه مراسمی برگزار می کنند حتماً نیروی حراست بگذارند تا هنرمند ی که دعوت شده احساس امنیت داشته باشد.

وی درباره آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر حالم خوب است و دوباره به عشق مردم کشورم به استیج بازگشتم و بزودی با سریال چارسو به تهیه کنندگی خانم روشان امیری و کارگردانی امین امانی در قاب تلویزیون در خدمتتان خواهم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز