سرداری‌ها نمایش ماه و پلنگ را افتتاح می‌کنند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۹:۵۲
کد خبر: ۴۴۵۹۳۰
سرداری‌ها نمایش ماه و پلنگ را افتتاح می‌کنند
نادر برهانی‌مرند کارگردان نمایش "سردار" به همراه بازیگران این نمایش، روز پنجشنبه ماه و پلنگ را افتتاح می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش "ماه و پلنگ" نوشته مجتبی رفیعی با طراحی و کارگردانی حامد ادوای از روز پنجشنبه 28 مرداد ماه جاری اجرای خود را آغاز می‌کند و نادر برهانی‌مرند نویسنده و کارگردان نمایش "سردار" به همراه هدایت هاشمی، احمد کاوری، نسیم ادبی، فریدون محرابی، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی و سیدعلی صالحی بازیگران این نمایش، ماه و پلنگ را افتتاح می کنند.

در این نمایش که از پنجشنبه ساعت 17:45 در سالن ارغنون به صحنه می‌رود، هنرمندانی چون محمد اصغری، سهیل عبدی، نیما انصافیان، سمن قناد، پردیس منوچهری و شایان فصیح‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند و از سایر عوامل نمایش می‌توان به آیدا مرادیان دستیار کارگردان و طراح لباس، سمن قناد طراح گریم، بابک کمانگیر مدیر اجرایی، عطیه ادوای طراح پوستر و بروشور، سام چگینی انیمیشن، میلاد بهشتی عکاس، موسیقی و روابط‌عمومی گروه تئاتر گره، محمدرضا ایمانیان تبلیغات مجازی و نسیم جعفری مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

نمایش "ماه و پلنگ" کاری است از گروه تئاتر گره که این گروه پیش از این نمایش‌های پرمخاطب "باگانه"، "پشت سرت و نگاه نکن" و "زندگی یک هنرمند" را به صحنه برده است.

گفتنی است پیش‌فروش اینترنتی نمایش "ماه و پلنگ" از سه‌شنبه 26 مرداد در سایت تیوال آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند از تخفیفات این نمایش بهره مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز