زنگ دفاع مقدس در رادیو تهران

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۶:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۱۰۲
زنگ دفاع مقدس در رادیو تهران
رادیو تهران، هر روز رأس ساعت 12 و 45 دقیقه از شش دریچه، دفاع مقدس را ارج می نهد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  گروه اخلاق و زندگی شهروندی" شبکه رادیویی تهران" با تهیه و تولید شش برنامه، در طول روزهای هفته همراه با مخاطبان خود، از شش دریچه به دفاع مقدس نگاه می کند.

 روزهای شنبه برنامه "پلاک 8" خاطرات شهدا را مرور کرده و نکات اخلاقی و معنوی آنها را بازگو می کند. هر برنامه به یکی از شهدا تقدیم می شود.

ساناز باقری تهیه کننده، مریم چوپانی نویسنده، و یوسف رحیمی گوینده، عوامل این برنامه هستند.

 روزهای یکشنبه، برنامه "همسنگر" با دعوت از رزمندگان جنگ، به مرور تاریخ شفاهی دفاع مقدس می‎پردازد و ضمن آشنا کردن مخاطبان با بیوگرافی رزمندگان، خاطرات آنها در سالهای جنگ مرور می کند. مهدی مجنونی نویسنده، تهیه کننده و گوینده این برنامه است.

  روزهای دوشنبه، برنامه "مرز پر گهر" به ادبیات دفاع مقدس می پردازد و به مرور مستندات و معرفی کتاب‎های مختلف در این حوزه می پردازد. نویسنده، تهیه کننده و گوینده، مهدی مجنونی است.

  روزهای سه شنبه برنامه "سکانس حماسه" با هدف انعکاس سینمای دفاع مقدس، به معرفی اجمالی یکی از فیلم های حوزه دفاع مقدس اعم از موضوع، عوامل فیلم، جایزه های دریافتی، و ... می پردازد. بازتاب نقدهای مختلف و پخش سکانس برگزیده آن فیلم، بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهد. فرزین رنجبر نویسنده، تهیه کننده و گوینده این برنامه است.

  روزهای چهارشنبه برنامه "الماسهای درخشان" با هدف معرفی آزادگان و خاطرات اسارت آنها، پای صحبت و خاطرات اسارت آنها می نشیند. ساناز باقری تهیه کننده و زهرا افشارنژاد گزارشگر در این برنامه با شنوندگان همراه هستند.

  روزهای پنجشنبه برنامه "مرواریدهای خاکی" با هدف گفت و گو با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، به بررسی زندگینامه این افراد، عملیاتی که جانبازان در آن حضور داشتند، مرور اتفاقی که سرآغاز جانباز شدن این افراد رقم خورد، و ... می پردازد. سمیرا صدیقی تهیه کننده و گزارشگر این برنامه است.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما