مدیر آموزش بنیاد سعدی خبر داد:

آغاز دوره‌های جدید تربیت مدرس زبان فارسی

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۶:۵۴
کد خبر: ۴۸۲۹۰۳
آغاز دوره‌های جدید تربیت مدرس زبان فارسی
مدیر آموزش بنیاد سعدی از آغاز دوره‌های جدید تربیت مدرس زبان فارسی خبر داد و گفت: دوره های جدید برای متقاضیان واجد شرایط، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبّاس نجّار با بیان اینکه بنیاد سعدی براساس مسولیتی که بر عهده دارد و با هدف تربیت مربیان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، دوره های تربیت مدرس را برگزار می‌کند، اظهار داشت: این دوره‌ها به منظور بالابردن سطح کیفی این شیوه آموزشی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان واجد شرایط برنامه‌ریزی شده است که از آذرماه آغاز و هر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، دو دوره در اردیبهشت و خردادماه سال جاری برگزار شده است، گفت: به دلیل تقارن فعالیت‌های بنیاد سعدی با دوره‌های دانش افزایی بلند مدت و کوتاه مدت، وقفه‌ایی در برگزاری کلاس‌ها ایجاد شد، اما با وجود حجم بالای کار در بنیاد، اشتیاق متقاضیان این حوزه ما را برآن داشت تا دوره‌های جدید را به صورت متوالی تا پایان سال برنامه‌ریزی کرده و برگزار کنیم.

نجار خاطر نشان کرد که شرکت کنندگان در این دوره‌ها ضمن بهره‌مندی از تدریس استادان برجسته زبان‌شناسی و آزفا، می‌توانند در کارگاه‌های بخش تخصصی با موضوعات «آشنایی با نظام زبان فارسی و زیر نظام‌های آن»، «کارگاه روش تدریس مهارت خواندن و واژه»، «روش تدریس مهارت شنیدن و تلفظ»، «روش تدریس مهارت صحبت کردن و مکالمه» و «روش تدریس مهارت نوشتن و دستور» شرکت ‌کنند.

مدیر آموزش بنیاد سعدی گفت: فراگیران پذیرفته شده در این دوره‌ها، پس از گذراندن بخش تخصصی دوره تربیت مدرس، گواهینامه معتبر آموزشی از بنیاد سعدی دریافت می‌کنند.

متقاضیان شرکت در دوره‌های تربیت مدرس از تاریخ شنبه 29/8/95 می‌توانند با مراجعه به تارنمای بنیاد سعدی به نشانی: www.saadifoundation.ir علاوه بر کسب اطلاعات و شرایط لازم، ثبت نام خود را برای دوره‌های آذر و دی ماه سال جاری، انجام دهند.

 

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز