اختصاصی برنا:

اکران «انتهای خیابان مهر» به سال بعد موکول شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۶۶۴۰
اکران «انتهای خیابان مهر» به سال بعد موکول شد
فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان امسال به نمایش درنخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کامران قدکچیان کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «انتهای خیابان مهر» اظهار داشت: باتوجه به شرایط و چرخه اکران، امسال این اثر به نمایش درنخواهد آمد و بیشتر به‌دنبال اکران این فیلم در اوایل سال آینده هستیم.

این فیلمساز در ارتباط با فعالیت‌های خود، بیان کرد: حقیقتا دیگر زمان مناسبی برای فیلم‌ساختن نیست، الان همه فیلمسازانی که مشغول فیلم‌ساختن هستند، به‌دنبال حضور در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر هستند که با علم به این تفاسیر سال آینده فیلم خواهم ساخت.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» آمده است که جانان، دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعرمسلک است که به‌طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی، نامه‌ای پیدا می‌کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد. جانان حس غریبی به نامه دارد، نمی‌داند چه کند، پس تفألی به حافظ می‌زند و.‌.‌.

امین حیایی که امسال با فیلم سینمایی «ناردون» در سینما حضور یافت، به‌همراه بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات و مهران رجبی؛ بازیگر فیلم سینمایی «پارادایس»، بازیگران آخرین اثر سینمایی کامران قدکچیان را تشکیل می‌دهند.

فرهاد توحیدی یکی از فیلمنامه نویس های نام‌‌آشنای سینما، نویسنده «انتهای خیابان مهر» است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز