۲۳۵۰ اثر در هفتمین جشنواره عمار حاضر می‌شوند/ ۱۰ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۱:۴۹
کد خبر: ۴۸۶۷۲۰
۲۳۵۰ اثر در هفتمین جشنواره عمار حاضر می‌شوند/ ۱۰ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در بخش‌های «فیلم»، «فیلمنامه»، «نقد، پژوهش و مقالات سینمایی» اعلام کرد 10 آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در بخش های «فیلم ما» و «تولیدات رادیویی» است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، از زمان انتشار فراخوان هفتمین دوره این رویداد سینمایی- هنری تاکنون، 2331 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کردند.

 دبیرخانه جشنواره عمار، ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در بخش‌های «فیلم»، «فیلمنامه»، «نقد، پژوهش و مقالات سینمایی» از حضور 1404 اثر در این بخش‌ها خبر داد.

در بخش «فیلم»  1149 اثر در موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» در سایت جشنواره ثبت اثر کرده اند.

همچنین در بخش «فیلمنامه» 214 اثر و در بخش «نقد، پژوهش و مقالات سینمایی» 41 اثر در این جشنواره حضور پیدا کردند.

ضمن آن‌که علاقه مندان و فعالان فرهنگی تا 10 آذر فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «لوح‌نگار» و «اقلام تبلیغی» با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir ثبت و حداکثر پنج روز پس از آن به دبیرخانه تحویل دهند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت و اکران مردمی فیلم‌های عمار با مراجعه به وبسایت جشنواره، ثبت‌نام و آثار جشنواره عمار را در مسجد، مدرسه، پایگاه بسیج، دانشگاه، هیئت و... به نمایش بگذارند.

هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز