«مردان عنکبوتی» در شبکه مستند / «خسته نباشید» سراغ مشاغل پر خطر رفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۶۷۶۲
«مردان عنکبوتی» در شبکه مستند / «خسته نباشید» سراغ مشاغل پر خطر رفت
تهیه‌کننده و بازیگر «خسته نباشید» یکشنبه هفته آینده 14 آذر در قسمت جدید این مستند با مردان عنکبوتی ایران همراه می‌شود و برای لحظاتی مرگ را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، میثم رازفر درباره موضوع قسمت چهارم این مستند گفت: همیشه دلم می‌خواست همه‌کارهای دنیا را تجربه کنم، به‌ویژه مشاغلی را که هیجان بیشتری دارند؛ در سری دوم این برنامه تصمیم گرفتم سراغ حرفه‌ای بروم  که در آن می‌توانی مرگ را لمس کنی، شغل مردان عنکبوتی!

وی افزود: شستشو و تعمیر نمای ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌ها از آن دست مشاغل پرخطری است که در شهرهای بزرگ روزبه‌روز بیشتر به چشم می‌خورد و خوشحالم فرصتی پیش آمد تا با مردانی همراه شوم که درآمدشان را میان زمین و آسمان کسب می‌کنند و برای  کسب روزی حلال هرروز با  دل‌شوره و هراس از مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
 
خوشحالم که زنده‌ام
رازفر گفت: روز تصویربرداری با بچه‌های گروه خداحافظی کردم و از آن‌ها خواستم به‌هیچ‌وجه، در هیچ موقعیتی جانشان را به خطر نیندازند و هر اتفاقی که برایم افتاد دوربین‌ها را خاموش نکنند؛ کار شروع شد و مثل بقیه مردان عنکبوتی در هوا معلق شدم، اما این شغل بسیار سخت‌تر حد تصورم بودم، ضربان قلبم تند شد و اتفاقاتی برایم افتاد که در قسمت جدید «خسته نباشید»  تماشا خواهید کرد.
 
وی افزود: من عاشق هیجانم، عاشق شغل‌های پرهیجان و لحظه‌ای که آدرنالین خونم بالا می‌رود. اما این شغل بسیار دشوار است و باید بگویم  بسیار خوشحالم که زنده‌ام.
 
رازفر گفت: این مجموعه مستند فرصتی برایم فراهم کرد که به بطن زندگی آدم‌های دیگر وارد بشوم با آن‌ها زندگی کنم و از آن یاد بگیرم. خیلی از این افراد دوستان خوب من شدند.
 
این تهیه‌کننده تصریح کرد: این برنامه نشان می‌دهد‌، مشاغل دشوار کم نداریم. مخاطب با مشاغلی آشنا می‌شود که از وجود آن‌ها باخبر نبوده یا درباره برخی مشاغلی که می‌شناخته به واقعیت‌های تازه‌ای پی می‌برد و از همه مهم‌تر این‌که تک‌تک ما می‌فهمیم که بهتر است کاری را بکنیم که بلدیم چون هرکسی از پس هر کاری برنمی‌آید!
 
قسمت چهارم از مجموعه مستند «خسته نباشید» یکشنبه 14 آذر ساعت 21:30 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روزهای دوشنبه 15 آذر ساعت 10، پنجشنبه 18 آذر ساعت 20 و جمعه 19 آذر ساعت 10 خواهد بود. 

این مجموعه مستند را شهره رعایتی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می توان به مجید دهقان تصویربردار، سیدروح الله فرح تصویربردار دو، فرزاد جلیلیان دستیار تصویر، حامد خوش نشین تصویربردار هوایی، فرشید ذوالفقاری فرد عکاس، محمد سوران امینی صدابردار، علی تمدنی تدوین، شهره رعایتی طراح لباس، مطهره کشاورز روابط عمومی، بابک چهارباشیان مشاور تبلیغاتی، محمد عسکری مدیر تولید و یلدا منتظری،شهره رعایتی و میثم رازفر شورای نویسندگان اشاره کرد.

نظر شما