سید مازیار هاشمی خبر داد:

رونمایى از فیلم "شهر هزار رنگ" در چهارمین جشنواره فیلم یاس

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۸:۳۷
کد خبر: ۴۹۰۸۱۹
رونمایى از  فیلم شهر هزار رنگ در چهارمین جشنواره فیلم یاس
فیلم "شهر هزار رنگ" به کارگردانی جواد مزد آبادی در چهارمین دوره جشنواره فیلم یاس به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید مازیار هاشمى تهیه کننده فیلم "شهر هزار رنگ" با اشاره به پایان تدوین و مراحل فنی فیلم "شهر هزار رنگ" گفت: این فیلم با حضور بازیگران مطرح سینما همچون ثریا قاسمى، حدیث میرامینى، کاوه خداشناس، مهران رجبى ، سعید پیردوست و علیرضا اوسیوند و با کارگردانى جوادمزدآبادى و با حضور در بیش از ٣٠ لوکیشن در تهران و اطراف آن تهیه و تولید شده است.


وی افزود: این فیلم در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در رامسر از ٢٣ تا ٢٦ آذر ماه اکران می شود.


سید مازیار هاشمى جشنواره یاس را یکى از مهمترین رویداد هاى مهم فرهنگی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا در آینده از این جشنواره حمایت هاى بیشترى صورت پذیرد. چرا که در وضعیت کنونى که خطر ورشکستگی و عدم نمایش درست، فیلم هاى ویدیویی را تهدید مى کند چنین جشنواره اى می تواند تهیه کننده را امیدوار کند تا اثرى فرهنگى و به دور از لودگی و سطحی نگرى تهیه و تولید نماید.
مهدى صفى یارى دیگر تهیه کننده این فیلم گفت: فیلمنامه این فیلم به قلم وحید حسن زاده نوشته شده است و قصه این فیلم ماجرای روحانی جوانی به نام کمیل فاضل است که به خاطر همسرش از استان یزد برای زندگی به کلان شهر تهران می آید تا اینکه برای امانتی که نزد کمیل فاضل سپرده شده اتفاقی رخ می دهد.


وى افزود: فراتر از یک فیلم ویدیویی برای این فیلم وقت و هزینه شده است، از آنجایی که متاسفانه برخی در تلاش هستند تا با کمترین وقت و هزینه فیلمی صرفاً سرگرم کننده و در جهت درآمدزایی تولید کنند ما تلاش کردیم بیشترین وقت و هزینه ممکن را براى اثر بکار گیریم.

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده سید مازیار هاشمی – مهدی صفیاری، نویسنده وحید حسن زاده، کارگردان جواد مزدآبادی ، تصویربردار حمید شکوهی، صدابردار محمد جواد یمقی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز مهدی برگ نیل، طراح گریم بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس ایرج ملکی ، دستیار تهیه محمد ابراهیم عزیزی، مدیرتولید اسماعیل کردی، مدیر تدارکات محمودرضا الوندی،تدوین وحید بیطرفان، دستیاران کارگردان حسین صفریان و حامد سمرقندی، منشی صحنه شیما باقری، عکاس امیر اصغرزاده، تصویربردار پشت صحنه کیانوش نعیمی، هماهنگی تولید سهیل نظرى

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز