وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تلاش برای نیکبختی کودکان مهمترین مسئولیت ما است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۵:۰۶
کد خبر: ۴۹۲۲۱۴
تلاش برای نیکبختی کودکان مهمترین مسئولیت ما است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تلاش برای سعادت و نیکبختی کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین مسئولیت های ما در قبال فرزندان این مرز و بوم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در این پیام که روز یکشنبه انتشار یافته، تصریح می کند: زبان هنر از موثرترین و گویا ترین روش ها برای رشد آنان و ساختن آینده کشور عزیزمان محسوب می شود. به ویژه در روزگار حاضر که گسترش فناوری های ارتباطی، موجب تغییرات عمده ای در ارزش های حاکم بر جوامع شده و هویت های فرهنگی را با مخاطراتی مواجه نموده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال میراث شایسته ایرانی اسلامی به نسل آینده از وظایف و رسالات اصلی اصحاب فرهنگ است گفت: به مدد میراثی چون مهر و ایمان می توان آینده ای درخشان برای ایران اسلامی رقم زد و بی تردید آنان که با بهره گرفتن از خلاقیت هنری، خیال و رویا را برای کودکان و نوجوانان باورپذیر می کنند، کاری سترگ در بارورسازی ذهن و تفکر این نسل انجام می دهند که ارزش والا و نیکو دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام افزود: بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «نمایش مهر بر صحنه کودکی» بر آن است تا در فضایی صمیمی و سرشار از مهر و دوستی، صحنه هایی تاثیرگذار و شایسته در عرصه هنرهای نمایشی بیافریند؛ رویدادی که انتظار می رود شور و شعفی مثال زدنی در سالن های نمایش برپا کرده و فرزندان این سرزمین را به سوی هویت و اصالت خویش فراخواند.
وی خاطر نشان کرد: هنر مردمی تئاتر و بخش های متنوع آن، به این جشنواره جایگاهی ویژه درمیان موارد مشابه بین المللی بخشیده است تا پس از پشت سر گذاشتن بیست و دو دوره، به عنوان اتفاقی تاثیرگذار در تقویم رویدادهای مهم هنری جهان، جایگاهی درخور بیاید.
«امیدوارم با تلاش هنرمندان تئاتر، جشن با شکوهی برای کودکان و نوجوانان این سرزمین برپا شود و تالارهای نمایش شاهد گرمایی شورآفرین از رهگذر برگزاری این جشنواره باشند.»
بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 22 تا 27 آذر ماه در همدان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز