به همت موسسه کارنامه و همراهی دانشگاه تهران

نظرسنجی تخصصی و عمومی دومین دوره مدال استاد خورشیدی آغاز شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۲۳۲۵
نظرسنجی تخصصی و عمومی دومین دوره مدال استاد خورشیدی آغاز شد
دومین دوره نظرسنجی تخصصی جهت برگزاری مراسم مدال خورشیدی با حضور اساتید، هنرمندان و چهره های مطرح فعال در عرصه طراحی صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، اولین دوره مراسم مدال خورشیدی به همت موسسه فرهنگی هنری کارنامه و با همکاری دانشگاه تهران  با هدف توجه بیشتر به مبحث طراحی صحنه در آذرماه سال گذشته برگزار شد و به پاس گرامی داشت سال‌ها فعالیت و پژوهش موثر در حوزه طراحی صحنه با عنوان استاد خسرو خورشیدی پدر طراحی صحنه مدرن ایران نام گذاری شد.
 
این مراسم که هر سال در آذرماه سالروز تولد استاد خورشیدی برگزار می‌شود با استفاده از رای هنرمندان، اساتید و چهره‌های مختلف فعال در زمینه طراحی صحنه به معرفی برترین طراحی صحنه سال تئاتر، سینما، تلویزیون و همچنین موثرترین چهره و پژوهشگر فعال طراحی صحنه می‌پردازد.
 
امیر اثباتی طراح صحنه سینما، تئاتر و دبیر دومین دوره مراسم مدال خورشیدی ضمن اعلام خبر شروع مرحله نظرسنجی تخصصی که به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت افزود: در کنار برگزاری مراسم اصلی اهدای مدال خورشیدی که در روز 1 دی ماه در محل دانشگاه تهران برگزار می شود ستاد اجرایی دبیرخانه در حال آماده سازی چندین برنامه جانبی دیگر از جمله برگزاری سمینار تخصصی طراحی صحنه و نمایشگاه عکس نیز هستند که جزییات آنها طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.
 
 در این دوره جدا از نظرسنجی تخصصی که با حضور اساتید و اهل فن انجام می‌شود، با همراهی سامانه تیوال یک نظرسنجی عمومی ویژه مخاطب تئاتر و سینما نیز انجام خواهد شد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال در این نظرسنجی عمومی شرکت کنند.
 
سمینار تخصصی طراحی صحنه، برنامه های جانبی  و مراسم مدال خورشیدی از 28 آذر الی 1 دی ماه 1395 به همت موسسه فرهنگی هنری کارنامه و همراهی دانشگاه تهران و با حضور چهره‌های مطرح سینما،تئاتر و تلویزیون برگزار می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز