رونمایی از پوستر نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۵:۲۵
کد خبر: ۴۹۲۳۵۰
رونمایی از پوستر نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»
پوستر نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با طراحی سینا افشار رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از پوستر نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی رونمایی شد. این پوستر با تکنیک نقاشی دیجیتال توسط سینا افشار طراحی شده است.

پیش فروش بلیت های این نمایش از روز شنبه ۲۰ آذرماه آعاز شد که در همان ساعات نخست تمامی بلیت های پایان یافت. به همین دلیل پیش فروش روزهای بعدی نمایش از امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه ساعت ۱۲ آغاز شد.

طناز طباطبایی، پانته آ پناهی ها، هانیه توسلی (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش نوشته مشترک کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی است که ۳ سال پیش در کشور آمریکا به زبان انگلیسی و بازیگران غیر ایرانی به کارگردانی کیومرث مرادی روی صحنه رفت. «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» داستان سه زن در جستجوی صلح  و بازمانده از خاکسترهای جنگ های تراژیک معاصر است. 

«نامه های عاشقانه از خاورمیانه» تولید جدید کمپانی تئاتر امید ایران است و نرمین نظمی (طراح صحنه)، هانا کامکار (طراح موسیقی)، ندا نصر (طراح لباس) و آیدین الفت (طراح صدا)، معین شافعی (طراح ویدئو گرافیک)، لعیا خرامان (طراح گریم)، سینا افشار (طراح پوستر و بروشور) مرادی را در این اجرا همراهی می کنند.

این نمایش از روز جمعه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

کیومرث مرادی مهرماه و آبان ماه سال جاری نمایش «افسون معبد سوخته» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد که با استقبال تماشاگران همراه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز