تعویق زمان برگزاری جشنواره فیلم صنعتی تا نیمه اول اسفندماه

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۲:۲۶
کد خبر: ۴۹۲۵۴۶
تعویق زمان برگزاری جشنواره فیلم صنعتی تا نیمه اول اسفندماه
دبیر چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از تعویق برگزاری این رویداد سینمایی برای جلب همکاری بیشتر وزارت صنعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود نجفی درباره تعویق زمان برگزاری جشنواره توضیح داد: علی‌رغم اینکه در مدت زمان تعیین شده فراخوان، تعداد قابل قبول ۳۴۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است اما با توجه به هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از حامیان اصلی جشنواره و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تصمیم شورای سیاست گذاری زمان برگزاری به دوماه آینده موکول شد.

وی ادامه داد: این وزارتخانه و سازمان ها و مراکز زیر مجموعه و مرتبط با آن  با تغییر در زمان برگزاری سعی بر مشارکت جدی‌تری در برپایی جشنواره دارد.

دبیر جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی همچنین درباره زمان برگزاری جشنواره چهارم گفت: در حال رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و پس از رسیدن به نتیجه مطلوب، زمان دقیق برگزاری جشنواره که در نیمه اول اسفندماه خواهد بود، اعلام می‌شود.

نجفی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه برنامه‌های ویژه جشنواره در طول سال ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تاکنون سه کارگاه فیلمسازی و عکاسی با تدریس امیرشهاب رضویان در دانشگاه علم و صنعت، آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف و داریوش کیانی در دانشگاه هنر برگزار کرده‌ایم. همچنین دو تور میدانی عکاسی صنعتی و فیلمسازی آسان نیز در کارخانه‌ پاکسان و شهرک صنعتی عباس‌آباد برگزار شده است. برنامه‌ریزی ما این است که علاوه بر برگزاری جشنواره، این کارگاه‌ها و تورها در تمام ایام سال تداوم داشته باشد.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه هنر و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود. شعار این دوره از جشنواره، «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» است.

نظر شما