چند خبر تجسمی:

اختتامیه دهمین دوسالانه نگارگری برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۴۶۹۵
اختتامیه دهمین دوسالانه نگارگری برگزار می شود
اختتامیه دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با معرفی برگزیدگان و رونمایی کتاب، 25 دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،از دفتر هنرهای تجسمی، دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با معرفی برگزیدگان، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت نگارگری و رونمایی کتاب دوسالانه ساعت 18 روز شنبه 25 دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران به کار خود پایان می دهد.
در مراسم اختتامیه برگزیدگان دوسالانه در گرایش های نگارگری، تذهیب، تشعییر و گل و مرغ معرفی می شوند و جوایز برگزیدگان اهدا می شود.
اختتامیه دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران در حالی برگزار می شود که نمایشگاه این دوسالانه در باغ موزه نگارستان تا 27 دی ماهف دو روز پس از اختتامیه ادامه دارد.
دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و انجمن نگارگری ایران در بخش رقابتی و غیررقابتی از 27 آذر ماه در باغ موزه نگارستان آغاز شد.

** کارگاه آشنایی با گل‌ نبشته ‌های تخت جمشید در پژوهشکده هنر
به گزارش ایرنا از پژوهشکده هنر، این کارگاه آموزشی یک روزه به همت کمیته هنر پیش از اسلام پژوهشکده هنر روز یکشنبه 26 دی ماه از ساعت 14 تا 17 در پژوهشکده هنر برگزار می‌شود.

** نمایشگاه نگاره های بارون در گالری شکوه
نمایشگاه نقش مایه های روی سفال و چوب گروه آفرینش های هنری بارون 95 در گالری شکوه برگزار می شود.
در این نمایشگاه احمد جعفری و مهرشید مظفریان 20 اثر شامل نقش مایه هایی که با لعاب بر روی سفال و با آبرنگ، پاستل و رنگ های مختلف بر روی چوب کار شده را به تماشا می گذارند.
این آثار که با موضوعات متنوعی به صورت تزیینی، با طرح های سنتی و مذهبی و طرح های مدرن کار شده اند در ابعاد مختلف که کوچکترین آن 50×50 سانتیمتر و بزرگترینش 90×200 سانتیمتر است ارائه خواهند شد.
نمایشگاه «نگاره های بارون»از 24 تا 29 دی ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار در خیابان فرمانیه، گالری شکوه دیدن کنند.

نظر شما